John H Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Hei leif harald, eg skal ikke selv men bror min skal på treff el. er på treff nå. Så viss du ser denne så bare ring han på 97 71 17 28 han har koppen med seg til deg, skulle se om han såg deg der! Håper du får den nå, har du forrresten et fjørbein til oss? til e30'en du har vel bytta til e36? Det på førersida på denne er egentlig veldi dårligt..
leif harald Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Hei leif harald, eg skal ikke selv men bror min skal på treff el. er på treff nå. Så viss du ser denne så bare ring han på 97 71 17 28 han har koppen med seg til deg, skulle se om han såg deg der! Håper du får den nå, har du forrresten et fjørbein til oss? til e30'en du har vel bytta til e36? Det på førersida på denne er egentlig veldi dårligt.. Aa, søren. Kom akuratt hjem eg. Men kan du ikje få han te å senna koppen te meg? jo eg har fjørbein framme vettdu. bara sei ifra ka du vil ji for det du senn mg ein PM så kan me avtala litt så kan du få adresså mi o så dokke kan senna dn koppen
John H Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Oppdatering igjen! Da har vi fått av ene bærearmen og bytta den kula som måtte byttes! Det gikk fint å presse den ut, og enda finere å få den i igjen, så det var bra Noen bilder av verktøyet og resultat! Gamlekula presset ut og sandblåst bærearmen, kommer sikkert til å male den med hammerrite.. Nye kula i, ser jo nytt ut Slik står den nå.. Kan VERTFALL rive vekk Jamex merket nå! Tok noen bilder av felgene med det samme, har pusset såvidt over med autosol på ene framfelgen her. Blir blankt og flott:D Ett med bakfelgen også
SondreLM Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Haha, fy for en kant bak Liker det jeg ser.
S.Hafsmo Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 blir helt rått det der! et litt mere unikt prosjekt enn alle de andre E30 her på forumet. (ikke at de er stygge da. ) brukte du bare autosol rett på felgen? ikke noe pussing først?
John H Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Takker, kjekt at dere gidder følge med..da gidder vi også å legge inn bilder Vasket ren felgen først med en fille og deretter autosol rett på felgen. Skal enten ha felgeene i benk eller på bil slik at de blir sinnsykt blanke:D Kommer mest sannsynlig til å lakke senter i en farge også, det er ulakkert nå..kanskje i sølv felglakk? Eller evt. fargen som bilen blir??
Astri Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 hold de i sølv du. Utrolig fett dette prosjektet iallefall.
-Anders- Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Stemmer for å holde senter i felgen sølvfarget. Blir bra dette her. Keep them pictures coming
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 hva slags farge skulle du ha på bilen? du kunne jo fått noen til å photoshoppet et bilde til f.eks mørkt senter. jeg synes ihvertfall at senter i bilens farge ofte ser bra ut. men det er jo ikke hver dag man ser slike felger, så det er litt vanskelig å si hvordan det blir utseende. men det går altså an å bruke autosol rett på felgkanten?
Frode D Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Autosol kan du bruke rett på felgkanten, så lenge det ikke er lakk der etter det jeg har oppfattet. Skal vel aldri ha autosol på lakk.(?) F.eks er det ikke klarlakk på mine felger (Keskin KT4)..
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 hmm.. det må jo gudane vite.. er det lakk på rondellene? (Sorry OT john)
John H Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Hehe, går helt fint Du kan bruke autosol rett på stål eller alu, men viss kanten er lakka som Frodo_ sier er det ingen vits. Hvilke felger har du? Har du rondell d58 f.eks. så har de lakk på kanten. Det du kan gjøre er jo å ta et malingfjerningsmiddel (duxola f.eks) og smøre på kanten, da flasser lakken opp og du kan f.eks. spyle de rene..da kan du polere opp kanten etterpå, noe som eg mener eg dritfint i fohold til lakk! Blankt som pokker Idag fikk vi gjort rent lite liksom! Var det sinnsyke regnværet ute, og vi har for tiden ikke plass å stå innendørs!!! Utroligt kjipt!
John H Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Stemmer for å holde senter i felgen sølvfarget. Blir bra dette her. Keep them pictures coming Ja lurer litt på dette..men mener du sølv lakk eller polere de opp? De kan poleres opp inni, men tror dette blir seednde vel "blankt" ut?
leif harald Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Hehe, går helt fint Idag fikk vi gjort rent lite liksom! Var det sinnsyke regnværet ute, og vi har for tiden ikke plass å stå innendørs!!! Utroligt kjipt! Da kunne du komt å henta fjørbeina, neida Men har du msn som du kan sende meg på PM så kan jeg sende bildene av fjørebeina der. Blir nokk bra dette. Jeg synes sentere skulle være samme farge som bilen, hadde vert fint.
John H Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Da har vi vært og hentet oss nytt fjærbein hos leif harald idag, da det gamle var totalt gjennomrustet og veldig dårligt. Måtte ha nye bremseskjold også på begge sider som vi også fikk med så det passte bra at han akkurat har bygget om til 5 bolt Da var det rett hjem, fikk åpnet mutteren, hadde tro på at det skulle bli vanskelig da leif harald hadde vridd gjengene av på passasjersida. Men med god rengjøring og god rustløyser så gikk et ganske fint! Så da sandblåste vi den og gjorde den klar for ny demper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå