Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppdaget at venstre baksete blir fuktig på siden av ryggstøtten og setet når jeg står parkert i oppoverbakke (i regnvær). Når jeg drar ut bilbeltet i baksetet kjenner jeg også at dette er fuktig.

Hadde nettopp bilen inne på verksted for å fikse drenering fra takluke fremme på høyre side.

Kan denne lekkasjen også skyldes takluken, eller kommer det fra døra?

Skrevet

Høres ut som takluka ja, men det er jo bare å sette bilen i en motbakke å sjekk at det er tørt å så bruker du høytrykkspyler bare på døra, så får du vel bekreftet om det er døra eller luka... :)

Skrevet

Sjekket kjølevannet i det siste på bilen ?

kan også være den lekker i varmeapparatet . selv om det er mer feil som kommer på e36 doh.

Skrevet
Sjekket kjølevannet i det siste på bilen ?

kan også være den lekker i varmeapparatet . selv om det er mer feil som kommer på e36 doh.

Det burde vel ikke bli fuktig i baksetet selv om det lekker i varmeapparatet?

Skrevet

Forsøker å finne hvor dreneringshullet bak er uten hell. Må jeg av med takluka for å komme til her?

Er en vanlig trekkesnor som eletrikere bruker for tykk til å stake opp med?

Faller disse dreneringsslangene lett av hvis man blir for hardhendt? :)

Skrevet

Hvis du finner dreneringshullene under bilen kan du blåse opp dreneringen med trykkluft og blåsespiss. Ikke uvanlig at disse tettes igjen av løv og annet dritt.

På VW har jeg opplevd at slangen fra "dreneringsramma" under takluka til dreneringskanal har hoppet av, men jeg vet ikke om BMW bruker samme konstruksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...