Gå til innhold

BMW E32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

nei faktisk ikke...første kassa lakk olje uten at jeg visste det og en dag døde den...den andre kjøpte jeg av en på forumet og den var pillråtten på første kjøretur..den tredje kjøpte jeg av en fyr i stavanger og den funka bra som gull til den stod for lenge på tomgang og brant lamellene til reversen..den fjerde som røk nå kjøpte jeg også av ett medlem her på forumet og den var helt føkka fra første stund og sa takk for seg etter å ha kjørt ett par dager...ergo..kjørestilen har ingenting å si..en automat er laget for å bli kjørt hardt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det kanskje ser mørkt ut så ville jeg prøvd å fikset den, lønner seg for deg :)

Ellers så er dette en veeeldig pen e32, med en eier som tar vare på bilen.

Jeg har de gamle skinnsetene fra den, og de var temmelig godt tatt vare på når jeg fikk de :) kikka over bilen hans da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det kanskje ser mørkt ut så ville jeg prøvd å fikset den, lønner seg for deg :)

Ellers så er dette en veeeldig pen e32, med en eier som tar vare på bilen.

Jeg har de gamle skinnsetene fra den, og de var temmelig godt tatt vare på når jeg fikk de :) kikka over bilen hans da også :)

Takk:)

Ja vurderer nok å få fiksa kassa før jeg selgern...saken er at når den blir fiksa så vil jeg bare cruise i den...og ikke selge..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...