RoaldJ Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Bare lurer på om det er noen andre bilmekanikere her inne som jobber på noen av de andre Bavaria-verkstedene i Norges land.? Jeg fikk kontrakt som "bilmekaniker - lette kjøretøy" hos Bavaria i Haugesund fra 1 August. Har nå vært der i 3 dager å storkoser meg Er mye nytt å sette seg inn i, men det kommer vell etterhvert. Skal på BMW`s grunnkurs 25-27 August
Astri Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Gratulera me ny jobb Roald. Me ramla sikkert innom me o nå siden begge har handla seg bimmert.
Sir Hofstad Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Gratulerer og håper det ikke bare blir servicer på deg
GiljeN Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 har lære kontrakt på delelageret bavaria stavanger
JAL_535i Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 hehe etter 6 år med skruing på Chrysler, Jeep og Dodge er det vel finfint å begynne med bmw'er
Gunnar Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Jeg kan tenke meg verre ting enn å skru på Chrysler, Jeep og Dodge! Der går det ihvertfall an å få opp boltene. Tenke seg til å skru på KIA eller noe sånt ræl til daglig..
Hansh Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Tror jeg hadde brydd meg mer om arbeidsmiljøet enn akkurat hva jeg skrudde på hvis jeg var mekanikker, men at det var BMW hadde sef. ikke gjort noe!
RoaldJ Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Takk for gratulasjoner folkens... Gunnar: Chrysler, Jeep og Dodge var ikke så gale å skru på, men de ble solgt til Kia, Fiat, Alfa Romeo, Daigatsu forhandleren sammen med alle mekanikerene Da bestemte jeg meg for at siden vi skulle flytte på oss, kunne jeg finne en arbeidsplass med mindre bilmerker Og siden jeg har jobba med 4 stk på Bavaria fa før, så var jeg klar over hvilke folk jeg kom til å jobbe med... Kjempekjekke folk hele gjengen. Gilje: kanskje jeg kommer til å bestille noen deler av dei i fremtida eheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå