Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er noen andre bilmekanikere her inne som jobber på noen av de andre Bavaria-verkstedene i Norges land.?

Jeg fikk kontrakt som "bilmekaniker - lette kjøretøy" hos Bavaria i Haugesund fra 1 August. :)

Har nå vært der i 3 dager å storkoser meg :) Er mye nytt å sette seg inn i, men det kommer vell etterhvert.

Skal på BMW`s grunnkurs 25-27 August :)

Skrevet

Jeg kan tenke meg verre ting enn å skru på Chrysler, Jeep og Dodge! Der går det ihvertfall an å få opp boltene. Tenke seg til å skru på KIA eller noe sånt ræl til daglig.. :shock:

Skrevet

Tror jeg hadde brydd meg mer om arbeidsmiljøet enn akkurat hva jeg skrudde på hvis jeg var mekanikker, men at det var BMW hadde sef. ikke gjort noe!

Skrevet

Takk for gratulasjoner folkens...

Gunnar: Chrysler, Jeep og Dodge var ikke så gale å skru på, men de ble solgt til Kia, Fiat, Alfa Romeo, Daigatsu forhandleren sammen med alle mekanikerene :)

Da bestemte jeg meg for at siden vi skulle flytte på oss, kunne jeg finne en arbeidsplass med mindre bilmerker :)

Og siden jeg har jobba med 4 stk på Bavaria fa før, så var jeg klar over hvilke folk jeg kom til å jobbe med...

Kjempekjekke folk hele gjengen.

Gilje: kanskje jeg kommer til å bestille noen deler av dei i fremtida :) eheh

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...