Gå til innhold

M20B27 turbo eller M50B25 turbo?  

31 stemmer

1. 1. M20B27 turbo eller M50B25 turbo?

• M50B25 turbo
      18
    • M50B25 turbo
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet
60/40 senk endrer seg med større andre felger med mindre gummi.. fin og brukbar senk d. :)

Jaja, er jo mye gummi på bakdekka 205/60-15. Hvis jeg skal ha de felgene så blir det eventuelt 205/40. Men drømmen er jo oz futura med 9x16. :lol:

Men trenger råd, tenkte jo og hive på en snurre osv da, men hvis jeg skal kjøre med org innmat på en orginal m20b20 som har blitt skifta topp på for 5000km siden, hvor mye bar og klarer org dysene og levere nok bensin? Tenkte og få en 200 hk. Trenger litt råd angående motorbygg da. Er litt ny på m20b20 og turbo :oops:

• 2 weeks later...
  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det klart for en oppdatering igjen! Lite som har skjedd egentlig. Har fått nye svarte dørpaneler, men blir ikke bytta før rustsveisinga inni bilen er ferdig. Har begynt og kappe vekk litt rust, sånn at det er klart for sveising. Så har jeg kommet over noen felger, 18'' oz felger til 2000kr for 4 felger uten dekk. 225/40 innpress. Kommer de til og passe? noen som har bilder med noe lignende?

Ris og ros!

Beklager dårlige Bilder!

w32fg3mjp1fwv7ml3w65.jpg

4edm9x5tqa9d5kvkshfj.jpg

Rust hull høyre side, likt på andre siden.

hxdce4birz0jhiohg61b.jpg

Felgene!

3ol80j1uhn1wct0i9pva.jpg

n797tp6mes3bpogmz2jw.jpg

72q87w5vcq1jsum5yqmb.jpg

Bilen

flg9fv03xu5acre3ln17.jpg

Skrevet

Vet ikke om du må valse.

For å bygge om til 5 bolts borrer du bare et nytt hull i navet å gjenger opp.. :lol:

Neida.

Du må kjøpe fjærbein og nav fra e36 eller e30 M3 å sette på.

Skrevet
Vet ikke om du må valse.

For å bygge om til 5 bolts borrer du bare et nytt hull i navet å gjenger opp.. :lol:

Neida.

Du må kjøpe fjærbein og nav fra e36 eller e30 M3 å sette på.

Haha! :lol:

Fant ombygningsett ifra koed. Så kanskje det blir og kjøpe det, hvis jeg ikke kommer over noe annet med 4bolts.

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er tiden kommet for en oppdatering. Har begynt med og leite etter litt mer rust, og selvfølgelig fant jeg det, noen flere småhull rundt og under baksetene. Ellers har jeg ribba bilen nærmest, bare hattehylle og dash som er igjen, men dashen blir vel at det står. Så fikk jeg pakke ifra koed idag, bærearmer, styrearmer, fjærgummi og hvitblinkers, blir nok å få på alt i høstferien. Bilder!

Blinklysglassene.

zv451p2j15kih5riwkdj.jpg

En del rust ved drenenringshullet. Begynte og pusse.

quza7es0rgqu9stleyvx.jpg

Ferdig grunna

vuk8ipjkeps6ws5bl4ww.jpg

Det som er markert med rødt er hvor rusthullene er.

u7pvmnilwnw3739rawnd.jpg

Har også en m30b28 på hånd, kanskje det blir og bygge, forslag? Blir så usikker på motorvalg, alt er så dyrt for meg :-P

Skrevet

Har også en m30b28 på hånd, kanskje det blir og bygge, forslag? Blir så usikker på motorvalg, alt er så dyrt for meg :-P

dyrt? prosjektet ditt er ikke begynnt engang!!

-hylle.

Skrevet

dyrt? prosjektet ditt er ikke begynnt engang!!

-hylle.

Du har jo så å si rett i det, var motor jeg tenkte på.. Formulterte det litt feil :P

Skrevet

Hei. Har fått fronten opp på bukker nå og begynt og demontere fjærbeinene på hver side, og skifte foringer overalt.

Bilen

j58y90ni5liwnzvqcdwk.jpg

Garasjen der jeg holder på, er ikke mye plass, men for holde.

df7ergol6sbf68jd9gu3.jpg

Bilen opp på bukker

oj75pmtiufq9jqw4pjlb.jpg

le337ro0uqo8fum9qlpq.jpg

9a07wny1gndtbzms2o15.jpg

Bærearm ute

svgi1g9w3z73h58pscr6.jpg

Har satt fast kalipter'n sånn at den ikke står å henger.

tfanmrr309umpjpoqex2.jpg

jcn35bxttrnfal7fmf5n.jpg

Grunna

ea21c60ellancl3gzqjn.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...