Gå til innhold

M20B27 turbo eller M50B25 turbo?  

31 stemmer

1. 1. M20B27 turbo eller M50B25 turbo?

• M50B25 turbo
      18
    • M50B25 turbo
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette ble jo veldig bra:)

blir nok en tur til acr til neste år om jeg får det som jeg vil ja (at den er færdig og har skilt)

ang senken din så ville jeg ringt og spurt om du har fått rett ivertfall. men jeg vil anbefale deg justerbart hvist du har planer om å ha den laaav! hehe

var nettopp innom bt på steinkjer med e46en min for godkjenning og alt var godkjent (den var senka i henhold til tuv) men den var 3 cm for lav for 11cm regelen deres..

så du må passe på og ha 11cm opp til fastmontert utstyr på bilen. det gjelder ikke ting som kan fjere, sånn som plastikk, eksos og slikt

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
dette ble jo veldig bra:)

blir nok en tur til acr til neste år om jeg får det som jeg vil ja (at den er færdig og har skilt)

ang senken din så ville jeg ringt og spurt om du har fått rett ivertfall. men jeg vil anbefale deg justerbart hvist du har planer om å ha den laaav! hehe

var nettopp innom bt på steinkjer med e46en min for godkjenning og alt var godkjent (den var senka i henhold til tuv) men den var 3 cm for lav for 11cm regelen deres..

så du må passe på og ha 11cm opp til fastmontert utstyr på bilen. det gjelder ikke ting som kan fjere, sånn som plastikk, eksos og slikt

Håper du blir å se da :)

Ja, snakka med koed igår, dette var jo brukte senkefjører, og han som leverte de inn mente de senka 80mm.. Ikke sjans i havet om de gjør, senka jo så vidt 40mm, så jeg skulle få sende de tilbake og få en diff. sensor sånn at speedometeret fungerer igjen. :)

senkesettet er forøvrig godkjent, bare ene demperen som var løst, de trodde det var innfestninga på demperen som var gåen, men var bare skruven, fikk stramma til den skikkelig så ble det bra.. :)

Skrevet

Heisann. Har ikke skjedd noe spesielt i det siste egentlig. Fått på framfangeren, men venter på den ramma jeg må bruke rundt tåkelyset.

Så har jeg fått fiksa speedometer, temp.måler og økomåler :)

Ellers så er det blitt skiftet plugger.

Så regner jeg med at det blir eu godkjenning neste uke. Må få ned co'n først, noen som har innspill på hva problemet kan være? Har skifta filter og plugger.

Legger ut en del bilder og filmer. Tok forøvrig av lyddemperen bak, ble fin lyd. Måtte bare prøve :)

Filmen er mest bare for sånn at dere får høre lyden ;

Her begynte tuta og klikke, men er fiksa ;

Denne så jeg på biltema steinkjer på lørdan, noen her inne som eier den? :)

bf17iglhhh6c47lwvxjb.jpg

wd3u7sw16fmycgcuh07v.jpg

0g8cxm6nbi5aoicabu02.jpg

vaowyyt1o7xpwbe7lc6u.jpg

sx15t1a8pzw4u1mi5sbf.jpg

kmoz62yiuhfdrt6mm312.jpg

lqhk3x8ne9zekqxc9lij.jpg

Orginal Bilstein jekk :)

xd2hay0hao922s8ibm57.jpg

n5mhop7880zibllsnvly.jpg

Måtte prøve på mim felgene bak. Blir forøvrig brukt i vinter.

br9y4mfebxzp35enh11j.jpg

Skrevet

Da kommer det en liten oppdatering.

Har skifta bakhjulslageret og bremsesylinderen på høyresiden. Så nå er begge skifta. Så måtte jeg vaske gliset en tur også. :)

Haynesboka har også vært til stor hjelp. Men fant ikke noe om momentet som det skulle være på lageret, om det skal være noe spesielt moment da?

Å lageret satt noe jævli :)

gpg7mkz9unpe2vd044g0.jpg

ce03jojj0pohe0mtw5sc.jpg

ie5nprlj7zj7jr5rd44j.jpg

yoba3kg55hkjc2171kky.jpg

9axl8ssay2m1bom5mte9.jpg

d7hyoh477m53sk0mbecr.jpg

51glz5en9cesnfnshg58.jpg

ir89cpm4zv1ajqt7hmto.jpg

Skrevet
den røde e30en går her på verdal tror jeg, var det et stort bmw flagg i bakruta?'

Bingo :)

Hva heter de felgene? azev?

tru det e sånn felga jeg har , azev a felg tror jeg de heter : b

Skrevet
den røde e30en går her på verdal tror jeg, var det et stort bmw flagg i bakruta?'

Bingo :)

Hva heter de felgene? azev?

tru det e sånn felga jeg har , azev a felg tror jeg de heter : b

Gromt :)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Noen bilder av bilen med sommertøflene. Fikk også montert xenon i nær og langlysa, ble bra, samt at de er skikkelig justert..

Bilen er også godkjent med senkesettet i vognkort og eu-godkjent! Så har jeg oppkjøring den 17. november, ønsk meg lykke til!!!

t320n5jm4lyxy31aeaoq.jpg

dcogx0unnehmd7va4zx1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...