Gå til innhold

M20B27 turbo eller M50B25 turbo?  

31 stemmer

1. 1. M20B27 turbo eller M50B25 turbo?

• M50B25 turbo
      18
    • M50B25 turbo
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kranskolen gjennom statoil ja, kranlærling offshore da? :) Bare å se fram til noen kjekke månder med mye alkohol i stavanger. lærling selv i statoil :D

Stemmer det Leif Harald. Skal på Gullfaks A. Siden du er lærling tipper jeg du kjenner Ola? ;)

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
5-8 måneder :-( men blir jobbing hele sommeren, samt jeg flytter til stavanger i september, igjennom kranførerskolen statoil. Så jeg håper på og få tatt lappen i august/september :)

Her en film av e30'n. Får fuelcutt på 5500 omdr. pga for små dyser, b30 dyser, derfor jeg ikke jazzer der videre på turtall.

5-8 måneder svir :(

Bra du jobber å får penger til å bruke på e30'n :D :D

Må du kjøre opp på nytt?

Ja, blir knall. Men trenger litt tips eller råd hva dere ville valgt av motor? Tenkte og satse på rundt 350 hjulhk.. Enten m20 eller m50..

Må nok kjøre opp på nytt ja, samt ta teoriprøven på nytt :(

Skrevet
Regnet med det var denne pick-up'en ja. Så den inne på Stig sine bilder på FB.

Holder du til i området eller? :)

Ja, Stig tar bra bilder ! :)

Ja, holder til på Steinkjer ja. Kjørte en stund en sølvgrå W124 300 med sota ruter... E39 520IT nå. :)

Skrevet
Kranskolen gjennom statoil ja, kranlærling offshore da? :) Bare å se fram til noen kjekke månder med mye alkohol i stavanger. lærling selv i statoil :D

Stemmer det Leif Harald. Skal på Gullfaks A. Siden du er lærling tipper jeg du kjenner Ola? ;)

Ja en volvo frelst trønder? :D

Skrevet
Regnet med det var denne pick-up'en ja. Så den inne på Stig sine bilder på FB.

Holder du til i området eller? :)

Ja, Stig tar bra bilder ! :)

Ja, holder til på Steinkjer ja. Kjørte en stund en sølvgrå W124 300 med sota ruter... E39 520IT nå. :)

Legg ut bilde da? :D

Skrevet

Ja en volvo frelst trønder? :D

Ja, stemmer godt det! Håper han konverterer til Bmw snart ;)

Hva er du lærling i da, industrimekk eller? :)

Edit: En del leif her ja :P

Skrevet

Har ikke noen bilder å skryte av enda. Bilen er så nærme original som den kommer, bortsett fra 17" felg og AE. Står parkert i Sørlia, Løsbergveien nærmere bestemt. :P

Skrevet
Har ikke noen bilder å skryte av enda. Bilen er så nærme original som den kommer, bortsett fra 17" felg og AE. Står parkert i Sørlia, Løsbergveien nærmere bestemt. :P

Hmm, rart jeg ikke har sett den. Kanskje du har sett meg da? ;)

Skrevet

Ja, det har jeg! 300'n har du sikkert sett. :P Bodde oppe i Jarlevegen i 2008, gikk forbi huset og E30'n omtrent hver dag. :) Ufrivillig fotgjenger en stund... Hadde en 88 320i en gang også, fy søren jeg savner den bilen...

Skrevet

Ja, det har jeg! 300'n har du sikkert sett. :P Bodde oppe i Jarlevegen i 2008, gikk forbi huset og E30'n omtrent hver dag. :) Ufrivillig fotgjenger en stund... Hadde en 88 320i en gang også, fy søren jeg savner den bilen...

Bilde av 300'n da? :D

Hehe, e30'n sto der en stund før jeg fikk ordnet den opp, men fy faen for en topp og gøyal bil.. Helt konge på vinteren, og grisegøy med turbo :D

Skrevet

Bilde av 300'n da? :D

Hehe, e30'n sto der en stund før jeg fikk ordnet den opp, men fy faen for en topp og gøyal bil.. Helt konge på vinteren, og grisegøy med turbo :D

Skal se om jeg ikke får ordnet med det! :) Det skjønner jeg ja! ;)

Skrevet

Ja, den har jeg sett! Pen denne, bensin eller? :)

Ja, bensin og manuell. ;) Litt kjedlig å gå fra nesten 190 suge hk til 150. Men det er vel muligheter for bimmern og. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...