Gå til innhold

M20B27 turbo eller M50B25 turbo?  

31 stemmer

1. 1. M20B27 turbo eller M50B25 turbo?

• M50B25 turbo
      18
    • M50B25 turbo
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten oppdatering. Har begynt på litt karroseri arbeid. Så må jeg få tak i en stor skiftnøkkel, får ikke av den skruen der demperene sitter fast i fjærbeinet.

Bilder

Bilen

5v3cahtvyq275lzhfiqd.jpg

0kap7ai53wpo7egg70s8.jpg

Fjærbeinet lakkert

z5z53bnwcpuyu8jlufgo.jpg

awn5c79s0w9bl3w1ovdf.jpg

5tpy0n4sol75hr7907mi.jpg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

jau... da har jeg fått baksetene i skinn, og grå gulvmatte. Må da legge til 15cm med på hver side i baksetene pga de kommer fra en e36 cab, da de er mindre. Men ikke noe problem! :D Så får jeg skinnseter ifra en e36 til uken :D Begynner og komme seg..

• 2 weeks later...
Skrevet
hmm noen framgang her da?;)

Åja, uten tvil! :D Har nettopp fått på andre dempere, sprint. Skifta bære armer og endeledd.Så blir det kapping og sveising av hjulbue til uka! Så har jeg fått fått tak i bakseter i skinn, så kommer framseter i skinn snart! Så blir det rustsveising. Det kommer seg ;)

Bilder kommer forhåpentligvis imorgen :)

Skrevet

Da blir det en liten oppdatering :) For det første så blir det m20b20 med snurre, for holde til førstebil :) Så har jeg fått bilen ned på hjula og begynt litt utvendig. Bildene for tale for seg selv.

rrdussu5gmqnow0viroo.jpg

7lmvcownwhgixkzxtaoi.jpg

Døra skal jo skiftes ut. Høyre side

i5wfs8cq50qlaod82geu.jpg

Venstre side, skal ikke skiftes ut

jclxddch1ih9u7r16oce.jpg

Sånn den står

gf27it2r8lnmlf6y562m.jpg

1cnmpalg3cutsl1o0cai.jpg

Skrevet

Skal sette igang et lignende prosjekt om et par år jeg også, dog det blir med en e34. Er litt ung enda :wink:

Ser veldig bra ut, håper du fortsetter å legge inn bilder. Som sagt tidligere i tråden, så blir det aldri for mye bilder :D

Skrevet
Skal sette igang et lignende prosjekt om et par år jeg også, dog det blir med en e34. Er litt ung enda :wink:

Ser veldig bra ut, håper du fortsetter å legge inn bilder. Som sagt tidligere i tråden, så blir det aldri for mye bilder :D

Åja, hvor gammel er du da? Ja, du må sende meg link til prosjektet når du har begynt! :)

Takk forresten! ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Vet ikke om du må valse.

For å bygge om til 5 bolts borrer du bare et nytt hull i navet å gjenger opp.. :lol:

Neida.

Du må kjøpe fjærbein og nav fra e36 eller e30 M3 å sette på.

hæhæ :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...