Gå til innhold

M20B27 turbo eller M50B25 turbo?  

31 stemmer

1. 1. M20B27 turbo eller M50B25 turbo?

• M50B25 turbo
      18
    • M50B25 turbo
      13

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det xenon-kitet kan du bare ta ut igjen :P blir stoppa tvert..

Hehe, ja det tror jeg på.. :x Vet aldri hva de kan finne på, BT i Trheim har jo tilogmed fått tak i en dynobenk, hvis du har x antall for mye hester blir det 1000 kr per hest. Er jo kriminelt :gunfire::police:

Mulig jeg tar det i langlysa, det er jo lov?

• 1 month later...
Skrevet

Heisann.

Lenge siden det har vært oppdatering her nå. Det som har skjedd i det siste er at jeg har blitt ferdig med interiøret, (til nå) skifta bremsesylinder bak, og kjøpt nye tåkelys samt kvitblinkers fram, da det var noen pøbeljævler som tok blinklysglassene og knuste tåkelysene. :stupid:

Var forøvrig i butikken til koed nede i danmark. :)

Ellers så har jeg kjøpt emblem på m-tech rattet, girmansjett og ny cdspiller samt høytalere bak :)

Så skal jeg på Biltilsynet det 06.08 for og godkjenne senkesettet.

Blir skifte av toppakning, bunnpannepakning, olje og filter.

I slutten av august så håper jeg at det blir lakk og.

Over til bilder.

Interiøret

uttckdht8k8g92d4wejh.jpg

Trekt om hatthylla

8ooo5tnr3uhkvh26xvxb.jpg

l54wyb8yl7bl5ki2d6mz.jpg

Nye blinklysglass og tåkelys.

6nfvxgemfm6dg50gvbx1.jpg

Nye mansjetten.

bh5f8iy59emlwb45ks2h.jpg

Ny cdspiller

4yvbc329bhzs0v16dh9z.jpg

hsn0xd16fudna22fkl51.jpg

Nytt rattemblem

dpuazqzzhn919tshpnzw.jpg

wd9ezeagwgyaa9co6jfh.jpg

En bil som sårt trenger lakk :roll:

6k27d9dtkdojxv7kjow1.jpg

Skrevet
Den girkula du har er helt rå! Har hatt en slik jeg og. Knakk til slutt etter litt inspirert kjøring.

Haha, takk for positiv kommentar :lol:

Blir vel kjøpt inn ny, samt shortshift.. Er jeg tilgitt da? :P

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

dette blir jo bra:) har lyst på e30 selv, har en på handa så det blir nok at e46en blir byttet ut etter hvert for banebil prosjekt;)

Skrevet
dette blir jo bra:) har lyst på e30 selv, har en på handa så det blir nok at e46en blir byttet ut etter hvert for banebil prosjekt;)

E30 må du ha, hvilken motor tenker du på da? :)

Må legge ut prosjektlink om du får tak i da.

Lykke til!!

Skrevet

Lykke til!!

den jeg forhåpentlivis får lov til og kjøpe er en 90 mod 318is altså 4er med 16ventiler og 325 understell orginalt. den er langt ifra strøken så den blir da en bruksbil/banebil/langtids prosjekt. men vogna må selges først, men det ser ikke ut til at det blir lenge til. prosjekt tråd kommer det sef.

og bytte motor i e30en jeg tenker på kommer ikke til og skje med det første. den går greit nok samt at den er lett, noe som betyr endel for det jeg skal bruke den på bane til. men planen er og lette den så mye som mulig. et bedre understell og kun 2 racing stoler, kanskje bur etterhvert, får se hvor bra jeg blir til og ratte bil på banen :wink:

Skrevet

Lykke til!!

den jeg forhåpentlivis får lov til og kjøpe er en 90 mod 318is altså 4er med 16ventiler og 325 understell orginalt. den er langt ifra strøken så den blir da en bruksbil/banebil/langtids prosjekt. men vogna må selges først, men det ser ikke ut til at det blir lenge til. prosjekt tråd kommer det sef.

og bytte motor i e30en jeg tenker på kommer ikke til og skje med det første. den går greit nok samt at den er lett, noe som betyr endel for det jeg skal bruke den på bane til. men planen er og lette den så mye som mulig. et bedre understell og kun 2 racing stoler, kanskje bur etterhvert, får se hvor bra jeg blir til og ratte bil på banen :wink:

Ja, er ikke dumme veien å gå det. Greit med krutt i fra is'n, å letta karroseri så begynner det vel å gå greit. Må komme på vårtreffet i Mo da. Acr som det så fint kalles, får kjøre nærmest så mye man vil i fra 10:00 til 23:00. Genialt!

Hvordan går det med m5'n da? Fått igjen motor?

Skrevet

fikk pakke med noe snacks fra koed til m5en. men ingen motor enda nei. begynner og bli veeeeldig lei nå! di skal ha at di kan og bygge motorer, men tror ikke det finnes folk som er like treg! så har desverre ikke noe godt inntrykk av di. blir nok første og siste gang jeg bruker di... desverre

Skrevet
fikk pakke med noe snacks fra koed til m5en. men ingen motor enda nei. begynner og bli veeeeldig lei nå! di skal ha at di kan og bygge motorer, men tror ikke det finnes folk som er like treg! så har desverre ikke noe godt inntrykk av di. blir nok første og siste gang jeg bruker di... desverre

Åh, fått da?

Ja, det er jo forståelig, mener jeg skrev i tråden din for et halvt årstid tilbake, å da hadde du jo sendt inn motoren, må da være grenser på hvor lang tid de kan bruke på motoren, makan :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...