Gå til innhold

M20B27 turbo eller M50B25 turbo?  

31 stemmer

1. 1. M20B27 turbo eller M50B25 turbo?

• M50B25 turbo
      18
    • M50B25 turbo
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet
fikk pakke med noe snacks fra koed til m5en. men ingen motor enda nei. begynner og bli veeeeldig lei nå! di skal ha at di kan og bygge motorer, men tror ikke det finnes folk som er like treg! så har desverre ikke noe godt inntrykk av di. blir nok første og siste gang jeg bruker di... desverre

Åh, fått da?

Ja, det er jo forståelig, mener jeg skrev i tråden din for et årstid tilbake, å da hadde du jo sendt inn motoren, må da være grenser på hvor lang tid de kan bruke på motoren, makan :P

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fikk pakke med noe snacks fra koed til m5en. men ingen motor enda nei. begynner og bli veeeeldig lei nå! di skal ha at di kan og bygge motorer, men tror ikke det finnes folk som er like treg! så har desverre ikke noe godt inntrykk av di. blir nok første og siste gang jeg bruker di... desverre

Åh, fått da?

Ja, det er jo forståelig, mener jeg skrev i tråden din for et halvt årstid tilbake, å da hadde du jo sendt inn motoren, må da være grenser på hvor lang tid de kan bruke på motoren, makan :P

hovedsakelig småting jeg trenger til motoren før start, meeen ingen motor er kommet enda så...

skjer det noe mer med e30en da? :)

Skrevet
Ble jo jævlig tøft med interiøret!! grattis.. Hvor fikk du tak i fremstoler?

Takk takk :)

Framstolene var i bilen da jeg kjøpte den, men skulle hatt nytt trekk på førerstolen på den standard sliteplassen.. Ellers så ser det greit ut. :)

Skrevet

Åh, fått da?

Ja, det er jo forståelig, mener jeg skrev i tråden din for et halvt årstid tilbake, å da hadde du jo sendt inn motoren, må da være grenser på hvor lang tid de kan bruke på motoren, makan :P

hovedsakelig småting jeg trenger til motoren før start, meeen ingen motor er kommet enda så...

skjer det noe mer med e30en da? :)

Var jo enormt lang tid, men håper du skal oppi Mo i rana på acr med bilen når den er klar? ;)

Fikk bilen tilbake igår fra lakk, ble jo grisebra :)

at16yqr97qzbmzd1gsxl.jpg

oey8u81eflaf6x11kzx8.jpg

g2a1q0x8nilpqympmbsz.jpg

06ohka1ntmp2lw6strj9.jpg

Skrevet

Men har en case...

Bestilte andre fjører bak i fra koed, skulle bestille 60 fjører, men virker ikke som om bilen ble noe lavere. Hadde 40 senk bak ifra før.. Fjørene jeg fikk var en del lengre også, mulig de har sendt feil da?

Skrevet
mener det ligger bilder etter at jeg lakkerte fronten og satte på den, skal få tak i spredere og fangere nå etterhvert ;)

Blir jo meget bra det... Skifte den plata fram også? :) eller det må man vell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...