Bimmerlars Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 skal vel stoppe om man tetter eksosrøret, om det er tett fremover da... Dra ut sikringen til bensinpumpa. Tett for guds skyld ikke eksosanlegget.
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 skal vel stoppe om man tetter eksosrøret, om det er tett fremover da... Om du er interessert i å bytte toppaktninga etterpå er det bare å fyre laus
Captain Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Du kan vel låse en av bakdørene og smekke igjen? Vanlig at det ikke går foran, men bak er vel ikke noe problem? Eller..?
wabby Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Trur du kunne klart å få skrudd den av ved å dytte nøkkel inn mot tenningslås og vridd samtidig, hadde det slik på min 98 520iat. Noen ganger fikk jeg vridd nøkkel rundt å rundt å rundt ved start. Var bare å ta ut nøkkel, sette den godt i tenningslås og vri forsiktig. Funket hver gang. Mulig det er slik på din også...Men har du garanti så har du garanti = gratis fix... Det var slik i starten, opplevde det 2-3 ganger. Men i natt så tok den helt kvelden. Prøvde å dytte hardere inn osv. Men ingenting funka. Deep Dish: Ville nok gått, men endte opp med å ta ut bensinrele'et.
wabby Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Du kan vel låse en av bakdørene og smekke igjen? Vanlig at det ikke går foran, men bak er vel ikke noe problem? Eller..? Går fint det, men hvordan i grønne helsikke vil du klart å komme deg inn igjen? Alle låsene er elektriske. Jeg måtte kople av batteriet siden tenningslåsen stod fortsatt i posisjon "på".
Captain Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Problemet var og låse bilen, det ble ikke nevnt noen ting om å komme seg inn i den igjen. Neida, ser problemet
JulianS Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 virker som om folk ikke veit åssen man får en bil til å stoppe men kommer mye forslag når folk ikke får starta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå