DaggEn Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Vinterfelgene til nye bilen min ble stjelt forleden dag. Ber bare folk være oppmerksom på at hvis de ser slike felger til salgs så kan det være tyvegods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 kjipt når sånt sån skjer. håper du finder felgene og får tak i de som gjorde det!! skal si ifra hvis jeg hører noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Sommeren er på hell og østeuropeerne skal hjem...tipper de ligger godt baki en litauisk varebil eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Faen så forbanna jeg blir av sånt dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Akkurat det samme skjedde meg for et par uker siden.... Jeg er redd jeg må si meg enig Dr_S her. Mine felger lå slik til at de ikke syntes fra veien, og den eneste jeg har hatt inne på gårdsplassen foruten venner og familie i denne perioden, var en kar fra nevnte område som skulle selge bilder.... Han var like blid selvom vi ikke kjøpte noe, og dagen etter var hjulene borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Apopos stjålne felger i Bergen. Jeg har sett at det står en E36 nede i Damsgårsveien, mellom Network Norway og Rimi, uten hjul på fire mursteiner eller noe slikt. Noen som har fått hjula sine stjelt? Er litt nervøs for mine egne hjul, da bilen ofte står parkert et stykke fra huset. 18 tommers M5-felger er jo ikke akkurat gratis. Så Jæger skulle ha over 20 000 for dem... Kanskje på tide å kjøpe låsemuttere. Men: Burde ikke bilens alarm gå av når bilen tiltes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 min bil d som står på stein nede i veien her ja d forsvant i juni med alarm på uten at alarmen ble utløst og noen hørte noe eller så noe. pass på folkens de er frekkere en flatlus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Kjipt! Så bilen din for en stund siden da jeg skulle på fest i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Kjipt! Så bilen din for en stund siden da jeg skulle på fest i nærheten på Laksevåg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Apopos stjålne felger i Bergen. Jeg har sett at det står en E36 nede i Damsgårsveien, mellom Network Norway og Rimi, uten hjul på fire mursteiner eller noe slikt. Noen som har fått hjula sine stjelt?Er litt nervøs for mine egne hjul, da bilen ofte står parkert et stykke fra huset. 18 tommers M5-felger er jo ikke akkurat gratis. Så Jæger skulle ha over 20 000 for dem... Kanskje på tide å kjøpe låsemuttere. Men: Burde ikke bilens alarm gå av når bilen tiltes? Synes faktisk at de hørtes billig ut for M5-felger.. må ha vært uten dekk iallefall.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 8&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Mine felger sto ikkje på bil men lå i hagen utenfor synsvinkel for folk som går forbi. Litt dumt av meg men for seint å angre.. Bare glad de ikkje tok felgene som står på 330d eller m3'en.. De er en smule dyrere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Synes faktisk at de hørtes billig ut for M5-felger.. må ha vært uten dekk iallefall.. Uten dekk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå