Gå til innhold

17" Bmw felger stjålet i Bergen..

DaggEn
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat det samme skjedde meg for et par uker siden.... Jeg er redd jeg må si meg enig Dr_S her. Mine felger lå slik til at de ikke syntes fra veien, og den eneste jeg har hatt inne på gårdsplassen foruten venner og familie i denne perioden, var en kar fra nevnte område som skulle selge bilder.... Han var like blid selvom vi ikke kjøpte noe, og dagen etter var hjulene borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apopos stjålne felger i Bergen. Jeg har sett at det står en E36 nede i Damsgårsveien, mellom Network Norway og Rimi, uten hjul på fire mursteiner eller noe slikt. Noen som har fått hjula sine stjelt?

Er litt nervøs for mine egne hjul, da bilen ofte står parkert et stykke fra huset. 18 tommers M5-felger er jo ikke akkurat gratis. Så Jæger skulle ha over 20 000 for dem... Kanskje på tide å kjøpe låsemuttere.

Men: Burde ikke bilens alarm gå av når bilen tiltes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apopos stjålne felger i Bergen. Jeg har sett at det står en E36 nede i Damsgårsveien, mellom Network Norway og Rimi, uten hjul på fire mursteiner eller noe slikt. Noen som har fått hjula sine stjelt?

Er litt nervøs for mine egne hjul, da bilen ofte står parkert et stykke fra huset. 18 tommers M5-felger er jo ikke akkurat gratis. Så Jæger skulle ha over 20 000 for dem... Kanskje på tide å kjøpe låsemuttere.

Men: Burde ikke bilens alarm gå av når bilen tiltes?

Synes faktisk at de hørtes billig ut for M5-felger.. :) må ha vært uten dekk iallefall..

http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 8&type=new

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...