Dan327t Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 org motor bortsett fra innsugskam på eksosside?
Turbo-Tommy Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Dantheman skrev: org motor bortsett fra innsugskam på eksosside? Og Schrick innsugskam. Bortsett fra det er innmaten ikke rørt. Men føneren skal vel snart på, + at jeg lager til "downpipe" til manifolden slik at jeg kan kjøre den uten tullbo også
Dan327t Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 ok, mye har du tenkt til å lade? hva er gjort med bensin og tenning?
Turbo-Tommy Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Dantheman skrev: ok, mye har du tenkt til å lade? hva er gjort med bensin og tenning? 0.6-0.7 en plass, får vel holde til å begynne med. Går greit å lade mye på høyttrykksmotor så lenge man har turbo som ikke har mye mottrykk i eksosen. Har jo blant annet vært ladet 2bar på 9.4:1 komp på vanlig bf98, med nærmere 700hk som resultat. Dette greier man neppe med en kina-turbo. Men problemet ligger vel generelt på toppakning etc og evnt andre deler. Bensin og tenning er ikke rørt enda, men antageligvis havner det noen 380\440cc dyser, og chipping fra trimchip.com
Dan327t Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 hmm ok. blir bare mer og mer keen på m50b25 turbo i min e30 for hver dag som går! ikke helt sunt detta, men fett, JA!
Turbo-Tommy Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 I E30 blir det jo ekstra "guff", da bilen er en del lettere. Er ikke sunt, verken for helsa eller lommeboken, men det er jo moro
Dan327t Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Ja, altfor moro! hehe. men skal ha bilen som litt bruksbil og litt banebil, så får se hva som skjer:D
Turbo-Tommy Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Fikk T3 til 3" flens, slik at jeg kan lage til downpipe og kjøre den som sugemotor. Og et par kobberpakninger.
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Fikk endelig byttet manifolden idag. Trangt og jævlig. Gjenstår bare å sveise resten av eksosen så er bilen kjørbar.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Du kjører intern wg ja, er vel egentli ikkje dumt, men du har jo muligheten til ekstern ser eg..
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Kommer til å kjøre ekstern, men har blokket wg-hullet slik at jeg kan bruke bilen uten turbo. Da er det nok en fordel å ikke ha fri eksos
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Fikk ferdig eksosen i helgen, og fikk på igjen fronten og IC. Et lite, men heller dårlig lydklipp. Bråker altfor lite
-Shark- Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Rått prosjekt. BTW, du mangler en skiltlyspære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå