Turbo-Tommy Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Takker for det. Og vet det, men tar det ikke så veldig tungt
Turbo-Tommy Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Vært veldig stille her nå i en lang periode. Har skjedd litt underveis dog, men mesteparten de siste dagene. Plassering av ekstern wg Plassering av turbo og olje til turbo Dumpventil Sard FPR Olje fra filterhuset 3" DP fra turboen Retur fra ekstern wg IC rør fra turbo og oljeretur Veldig stor klaring til kompressorhuset fra styrestaget, dette da etter å ha lagd et 2cm tykkere motorfeste på passasjersiden for å få tiltet motor lenger opp for å få klaring Oljeretur inn i bunnpannen. Ikke mye fall og slangen går omtrent rett fremover, men det funker såvidt jeg vet. Tykkere motorfeste Innsug med lmm Gjenget 1/2NPT retur i bunnpannen med loctite 542 Mye mikkmakk med å få tilpasset alt, og mangler kun dyser og vakuumtilkoblinger. Håpet var å få den ferdig til tidlig søndag, men manglende låseklips til dysene ødela den planen.
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Du er seriøst flink med sveisen hvertfall Kor kjøpte du den turboerstatningsflensen om du skjønner ka eg meiner ?
Turbo-Tommy Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 tøft prosjekt dette;) Takker for det Du er seriøst flink med sveisen hvertfall Kor kjøpte du den turboerstatningsflensen om du skjønner ka eg meiner ? Du tenker på den flensen jeg brukte når jeg kjørte med turbogrenrør og sugemotor? Takker for det. Har jo fått øvd litt etterhvert, pluss at det er jo en del av jobben min så
Turbo-Tommy Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Jepp var den flensen ja Kjøpte den fra mc_motorsports AT hotmail.com T3 til 3" flens Er CNC frest, og kan lages i svartstål og rustfritt.
Turbo-Tommy Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Da ser det ut til at det blir en tur til Polly Motorsport på onsdag, for å benke bilen Planen er å hive nedpå noen liter E85 og lade 1bar+ en plass. Blir moro å se. Bør komme et stykke over 300hk på 1bar+
Turbo-Tommy Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Da var motorhavariet et faktum. Et rådelager som har takket for seg, så da blir det dårlig med bremsing.
///MPower Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 svarte det var synd. hadde gledet meg litt til å se ka du hadde fått til med denne.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Ah den er lei.. Mailer litt med Polly sjølv, tenkte eg skulle få mappa autronicen hos han, men slik det ligger ann no har Posten rota vekk pakken med autronicen må og kjøpe ny turbo.. Kan hende du har skreve det men spør alikavell, kass sprut har du ? du får nok mer en 300 på eit bar ladetrykk.. du klare nok 350 på hjul vil eg tippe..
Turbo-Tommy Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Takker. Posten har en tendens til å rote vekk både det ene og det andre ja. Org sprut og chip. Er hvertfall ganske sikker på at det er rådebank. Det må være helvetes kraftig rådebank hvertfall siden det slår helt bak til girkassen.
Turbo-Tommy Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Mysteriet løst. Kast i reimhjul/triggerhjul. Og 350hk på hjul på 1bar er nok en smule optimistisk
///MPower Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Mysteriet løst. Kast i reimhjul/triggerhjul.Og 350hk på hjul på 1bar er nok en smule optimistisk så det blir bremsing da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå