Nino Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 her kan vi vel diskutere i det brede og lange om bmwccn. men, i denne tråden http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?id=466755 så kan man virkelig skjønne hvorfor man er så sjeleglad for at Gunnar dro igang med www.bmwguiden.no takk gunnar!
tmice Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Må vel bare føye meg inn som takknemlig jeg også... du må jo bruke et par timer på å lese alt dette...
Nino Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 det er verdt å lese seg igjennom tråden jeg linket til. om det var det du mente? hva vil jeg fram til? tja.. for det første.. forumets oppbygning. så kommer det vel til måten forumet blir styrt på. klart, dette er jo selvfølgelig en interessesak. men personlig. så føler jeg ikke et overhengende press til å si noe som ikke "støter" orginalpolitiet og/eller andre selvtitulerte enkeltpersoner som til tider kan styre et helt forum. så igjen. takk gunnar og alle dere andre brukere her på forumet. som gjør dette til en likandes plass å være EDIT: skriveleifer og bedre forklaringer
Der Barockengel Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Veldig underholdende lesing, den tråden der.
-Anders- Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Etter å ha lest hele den tråden, føler jeg en sykelig trang til å prøve ut E30 318is! Noen som sponser meg med en testdrive i nærmeste fremtid?
Al Bundy Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 318is må være helt sinnsyk på bane!? Den er faktis veldig bra.. Den har veldig bra vektfordeling, veier lite og bra respons i motoren.
wabby Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Har ikke orket å lese hele innlegget, men bare å se på strukturen da...
Kjetil Sømme Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Etter å ha lest hele den tråden, føler jeg en sykelig trang til å prøve ut E30 318is! Noen som sponser meg med en testdrive i nærmeste fremtid? Du får spørre Linn pent da vettu! Er ingen nedtur å kjøre 318is etter å ha kjørt M3'n!
ehrnst Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 det er vel ingen hemmelighet at ketchup-effekt kan være skummelt. Jeg lader cirkus .8bar og har minimalt med cosworthsyndrom på min m20, men dette øker klart med ladetrykket. Så om man setter samme understell på en e30 m20 med under et bar trykk som i tillegg ikke har eksoshus på størrelse med en pipe så tror jeg m20en vil knuse en 318is på bane. skal sies at jeg ikke har prøvet selv. Ove Kvam derimot kjørte fort med 318is'en som nå er i familien sømmes eie
Kjetil Sømme Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 det er vel ingen hemmelighet at ketchup-effekt kan være skummelt.Jeg lader cirkus .8bar og har minimalt med cosworthsyndrom på min m20, men dette øker klart med ladetrykket. Så om man setter samme understell på en e30 m20 med under et bar trykk som i tillegg ikke har eksoshus på størrelse med en pipe så tror jeg m20en vil knuse en 318is på bane. skal sies at jeg ikke har prøvet selv. Ove Kvam derimot kjørte fort med 318is'en som nå er i familien sømmes eie Du skal nok ikke ta det for gitt. Ole Jørgen kjørte fortere med E30 318is på Rudskogen og Karlskoga enn med E30 325i med samme understell, dekk og bremser. Det er Ole Jørgen sin gamle 318is som står på plassen hjemme hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå