Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er verdt å lese seg igjennom tråden jeg linket til. om det var det du mente?

hva vil jeg fram til?

tja.. for det første.. forumets oppbygning.

så kommer det vel til måten forumet blir styrt på. klart, dette er jo selvfølgelig en interessesak. men personlig. så føler jeg ikke et overhengende press til å si noe som ikke "støter" orginalpolitiet og/eller andre selvtitulerte enkeltpersoner som til tider kan styre et helt forum.

så igjen. takk gunnar og alle dere andre brukere her på forumet. som gjør dette til en likandes plass å være :D

EDIT: skriveleifer og bedre forklaringer

Skrevet
Etter å ha lest hele den tråden, føler jeg en sykelig trang til å prøve ut E30 318is! Noen som sponser meg med en testdrive i nærmeste fremtid? 8)

Du får spørre Linn pent da vettu!

Er ingen nedtur å kjøre 318is etter å ha kjørt M3'n!

Skrevet

det er vel ingen hemmelighet at ketchup-effekt kan være skummelt.

Jeg lader cirkus .8bar og har minimalt med cosworthsyndrom på min m20, men dette øker klart med ladetrykket.

Så om man setter samme understell på en e30 m20 med under et bar trykk som i tillegg ikke har eksoshus på størrelse med en pipe så tror jeg m20en vil knuse en 318is på bane.

skal sies at jeg ikke har prøvet selv.

Ove Kvam derimot kjørte fort med 318is'en som nå er i familien sømmes eie

Skrevet
det er vel ingen hemmelighet at ketchup-effekt kan være skummelt.

Jeg lader cirkus .8bar og har minimalt med cosworthsyndrom på min m20, men dette øker klart med ladetrykket.

Så om man setter samme understell på en e30 m20 med under et bar trykk som i tillegg ikke har eksoshus på størrelse med en pipe så tror jeg m20en vil knuse en 318is på bane.

skal sies at jeg ikke har prøvet selv.

Ove Kvam derimot kjørte fort med 318is'en som nå er i familien sømmes eie

Du skal nok ikke ta det for gitt. Ole Jørgen kjørte fortere med E30 318is på Rudskogen og Karlskoga enn med E30 325i med samme understell, dekk og bremser.

Det er Ole Jørgen sin gamle 318is som står på plassen hjemme hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...