MrBimmer Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Da var bilen ferdi lakka. Det er gjort ein del med denne bilen. Heile karoseriet eir rust sviest, Alle foringen er skiftet. Det er oginalt ein 320 men som er total ombygd til 325. Det som er gjort. Rust sveis. Skifte alle fornigan til powerplax Skifta alle demparen Fk automotiv samt fjører. Skin intiør (mangler baksete) Ny hatthyle Sorte lykte freme og bak. Xenon i nær og lang. Riger infinity leppe med dtm leppe. Skifte bakstilinga til skive brems nye bremse rør og slanger over heile bilen. Monter sevo El takluke Oljekjøler Ny lakka. Nye indre ytre ande ledd Spere diff Short skift med alt nytt der. Nytt anleg sjulte cabler. Mye mye mer. Driver med slutt finsh. Kommer mer info etter vert.
///christian Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Blir bra! Hvordan er det og bygge på servo? lengre reim og festene er der?
MrBimmer Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Du må bytte ut eit hjul på motoren slik at du har plass til servo reima. Servoen har egen reim. Gikk fra 40/40 til 60/40 Har anda ikkje prøvd bilen. Skal bli gøy =) Sota de lyktene kommer på til slut pg av di er de montert xenon i. Får vell ikkje d i gjenom euen trur eg. Har bilder under sveising, demontering, montern, og nedpusing. tokk bilder under helle prosjekte. Viss noen er intrisert i å sjå på d kan ein no alti legge det ut. Er første bilen eg har pussa opp. Har vært lærerik men svært dyrt. =) Tro d eller ei så har denne bilen kosta meg plass melom 60-70 tusen CA. Har ikkje tørt å rengna på d
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Godt å se noen som orker å slite litt for å få seg skikkelig bil. Godt jobba!! Blir gøy å se slutt produktet da
MrBimmer Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 Takk tmice og amundja Det er vell bare noe småteri som står i gjen. Men det tar litt tid for å få alt til å steme 100% med hverandre. Men eg gleder meg =)
MrBimmer Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Ta skal bli hærlig å få på veien i gjen =)
///christian Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Pengene går fort når man er godt i gang Måtte du gi mye for lakkeringa da?
MrBimmer Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 lakken var ikkje så dyr =) Betalte bare 8 tusen for den. ferdi nepusa Kjekt å kjene folk som lakker å pusser
RoaldJ Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 nå er jeg hvertfall sikker på at jeg ikke skal bytte farge på min bil
BMW89 Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 rødt er drit kult på e30 ix min er rød syns den kler det veldig godt. huff skjønner det er dyrt
MrBimmer Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Ein rød bil e fin så lenge ein holde velike fargen =) Ein blank å sterk rød bil er alti fint i alle fall på e30. Likker best dimant sort metalik. delfin grå metalik og kvite og røe e30 eg =)
MrBimmer Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Her har dere noen bilde av rusta og litt av va eg skar ut på bilen. Til slut så er det bilder av bilen nesten klar for lakering. Eg har tat nye bilde av bilen der den har blit litt mer komplet men har ikkje gida å lakt dem inn på pc enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå