MrBimmer Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Nå har eg flytta å begynt på høskole så de blir nokk ikkje skilter på denne bilen før til neste år. I høstferien så skal eg få den gokjent senka i vongkorte og eu.ok slik at det er bare å hente skilta til neste år. Men eg skal leie meg noen prøve skilt ei helg. de blir bil ftref ein plass viss d blir. Men uanset så skal eg ha prøve skilt på den noen dager. Biligare d en å betale halv årsavgift for å bruke den noen dager. Bak fanger å fram fanger blir vell laker i løpet av vinteren kan eg tenke meg. Mangler felger. Til neste år skal eg få ein eg kjener til å sveise 2,5toms eksos heile veien. Kjøpe nytt grønrør og div andre stilige ting. Noen som vet om noe snader som er kult ? Eg har kjøre komputer el.takluke sote lykter frame og bak. Blinklys foran skal eg bestile nye sota der og og på sidene. Mengler skin baksete så vist noen vet om komplet skin eller bare skinn baksete så si i fra.
MrBimmer Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Ska legge ut flere bilder når eg har fåt på felger men synst de bilde der ble så fint at eg måtte bare legge de ut Go bilen min.
MrBimmer Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Same bilde men ikkje i svart kvit
MrBimmer Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Hadde bilen hat andre felga og lista på bakfangeren vore på så hadde de blit fint.
stingrs Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 faen vart bra bilen til slutt da daniel:) legg ut mer bilder frå da me fiksan opp da:)
MrBimmer Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Det som jor at eg begynte med bilen var at eg knuste bunnpana mi. Siden eg ikkje hadde råa til ei ny der og da så begynte eg bare å ploke uti stolan som skulle bytes. Under stolen va det klisvåt. De va merkelig tenkte i. Så begynte å rive uti golv treke. OPS. Der såg det ikkje så bra ut Rust. Jaja da va de i gang da På bilde ser du bare litt ka me he jort. de jort meir mæ bilen. Motoren va gåen topp på da i kjøpte den. Si spanderte på den ein brukt 100% topp va ikkje noken slite merke i camen og ventil tetningan va bra. Vaska ned heile motoren og lakka den opp på nytt. Baskstiling den he powerplex og eksentriske foring fer å få justert inn spisinga litt mær bak. Da va de lakerings forbredelse.
MrBimmer Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Da va bilen lakkert og begynt monteringa på den. baklyktene e på plass. Dreiv å monterte fk automotiv senke sett 60/40 og tektylerte bilen under. Sa gule e 40 fjøre og sa røde e 60 Litt av det i kjøpte på bilen ein brøk del Søta de med xenon i nær og lang.
MrBimmer Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Og tussen takk te beste kompisen min som hjelpte me =) Uten de så hadde bilen ikkje vore ferdi enda Så kalt Stingrs på forume her
MrBimmer Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Skulle no ha vaska bilen før eg tok bilder. Men eg har sommer dekk og klarerte ikkje å komme meg bort til vaske plassen min =)
Fliid Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Tøft at du gjør såpass med en firedørs ! Kjør på !
JonasD Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Den ble jo ganske tøff med ny lakk! Tøffe baklykter også Treff i frænahallen 25-26 april. Moldestuket som arrangerer.. Håper det kommer flere E30'er dit! Skal dit med caben jeg
Mad0z Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Hei stilig bil Hvor kjøpte du den frontleppen ? kunne tenkt meg en slik. : )
MrBimmer Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Den kjøpte eg hos gs bildeler. Riger infinity heter den.
MrBimmer Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Det skulle vært ein 2 dørs. Men de vart no bare son. i hadde ein e30 4 dørs, som i fant litt rust på mens i sjekka etter kafer det va våt i dørken bak =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå