Jealous_much Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Bilen har stått lufttett siden den var ny. Entusiast kan du si
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 He he, han satser vel på å selge den til et BMW Museum en gang i tiden
Ad|oS Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Latterlig hehe Endelig en konkurrent til Tommy når det gjelder strøken gammel bil?
ehrnst Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 skal jeg være helt ærlig er det litt vel sært, med mindre det er et museum sin bil
SteffenM2 Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 skal jeg være helt ærlig er det litt vel sært, med mindre det er et museum sin bil Sært eller ikke. Kan tenke meg om en 15-20år er nok denne bilen verdt en god del mer enn hva den kostet ny..
-Roger- Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Denne skulle jeg hatt Men med ettertanke hadde jeg vel ikke turt å kjøre den en meter
verticalescape Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Vet ikke hva e30 m3 kostet ny, men tror nok han kan få mer enn nypris allerede i dag. Har vært innom den tanken selv faktisk, tenk hvis man hadde masse penger til overs, kjøpt en passelig rå bil, og latt den stå i 20 år eller noe. Da tror jeg folk snur seg etter bilen ja
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Vet ikke hva e30 m3 kostet ny, men tror nok han kan få mer enn nypris allerede i dag.Har vært innom den tanken selv faktisk, tenk hvis man hadde masse penger til overs, kjøpt en passelig rå bil, og latt den stå i 20 år eller noe. Da tror jeg folk snur seg etter bilen ja det er for sent å gjøre det nå, e92 m3 har nok ikke samme affeksjonsverdien som e30 m3 har i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå