MkL Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Hei! Det er en 520i e39 1997mod. Når jeg setter i kontakta til fultlyset på høyre side så lyser den konstant, uansett om bilen står på eller av med tenninga. Kan det være lys modul (reele)? som er gåend her eller er det noe annet ? Mvh Marius Tranum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 lys modul tenker jg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Lys modul, eller et rele som "henger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MkL Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 oki:) hvor sitter detta a ? under ved pedalene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Sitter bak høyre sparkeplate på passasjersiden. Ganske knotete å få ut. Med mindre du er flink med til å fikse finelektronikk, og/eller har en fungerende lysmodul fra et opphuggeri så hadde jeg ikke tatt meg bryet med å skru opp. Jeg endte opp med å betale 6 laken for å bytte dette på verksted, inklusive programmering av lysmodulen. Det eneste lyspunktet ved det var at jeg fikk kjørelys etterpå. (Var en bruktimportert E39 jeg hadde). Men det er jo lov å skru opp, gi den et par forsiktige "kakk" og håpe det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MkL Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 oki takker =) skal jeg prøve på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Er ikke så vanskelig å få ut lysmodulen, er verre å få den inn igjen, den er festet med kun en skrue nede, oppe sitter den i ett spor, så det er bare til å dra den rett ned, når du har løsnet skruen, mulig du må klippe noen stripps,, men det ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBMW Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Nokon som veit spesifikkasjonene til transistoren??? `Datablad` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå