Råmundsen Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Hallo, noen som har erfaring med Nangkang NS2 dekk? må ha nye dekk bak på min E39 så lurte på å kjøpe Nangkang NS2 255,35,18/265,35,18...
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Helt greie dekk det der, kjører du pent så varer de helt ok, litt myk i forhold til andre billig dekk. Har kjørt 16000 med 265/30-19, å jeg kjører sikkert 10 - 15000 til.... Til prisen er de etter min mening et godt kjøp!
Råmundsen Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 ja har lest at de er litt myke. fungere 265 greit på din? i forhold til senk å valsing? Takk for svar
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Ja de funker greit, min er senka 2 cm bak å ca 4 cm framme.... Har 265 forann også Å de sliter ikke noe skeivt forann, bare litt bak men det er pga at jeg har spacere på. Har byttet nå til 5 mm spacere bak å da ser det bedre ut. Har ikke valset noe på min bil.
Råmundsen Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 265 forran åsså ja kjører med 235 jeg.. takk for hjelp. regner med jeg prøver Nangkang hjul denne gangen
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Bare Hyggelig! Tror ikke det er noen fare med de nei, har solgt rundt 180 slike dekk i store dimmensjoner i år, å ingen klager så langt, er jo en del biler her som har det da å jeg bruker nå å studere de bilene når jeg ser de, å de klarer seg veldig bra!
Sir Hofstad Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Kjøper fortrinnsvis NS-2 til mine. 225 foran på touringen, kjørt ca25 med dem med minimal slitasje.
Yngvejos Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Elendige dekk. Dårlig grep på vått, blir fort slitt, og er dårlig balansert. Jeg gikk over fra ns2 til Dunlop sp9000. Trengte tilnærmet ingen lodd på felgene. Gir mer forvarsel før det slipper, mindre støy og henger bedre på vått føre.
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Nankang er jo ikke i "høyklassen", å leser man litt om de så står det at de er vanskeligere å balansere en "merke" dekkene. Men de scorer bedre på støy en Dunlop sp9000 , men ligger bak når det gjelder grep på våt underlag. www.tyretest.com Å kalle de elendig, er vel ikke bare en "liten" overdrivelse. Man får hva man betaler for Har en kjørelærer som kunde, han har rulla 35000, å han ruller nok videre neste sesong også!
Sir Hofstad Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Elendige dekk. Dårlig grep på vått, blir fort slitt, og er dårlig balansert.Jeg gikk over fra ns2 til Dunlop sp9000. Trengte tilnærmet ingen lodd på felgene. Gir mer forvarsel før det slipper, mindre støy og henger bedre på vått føre. Kjøpte begge typene samme plass?
Sir Hofstad Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Nankang er jo ikke i "høyklassen", å leser man litt om de så står det at de er vanskeligere å balansere en "merke" dekkene.Men de scorer bedre på støy en Dunlop sp9000 til dunlop, men ligger tilsvarende under i grep på våt underlag. www.tyretest.com Å kalle de elendig, er vel ikke bare en "liten" overdrivelse. Man får hva man betaler for Har en kjørelærer som kunde, han har rulla 35000, å han ruller nok videre neste sesong også! De bimmerne jeg har hatt til prøvekjøring etter 4-hjulskontrollmed NS-2 er mer stabile og støyer mindre enn andre typer. Er rimelige dekk man kanskje ikke skal forlange all verden av. Kjøpte mine fremhjul til touringen i mai i fjor da den Kumho "driten" jeg hadde var helt umulig. Synes jeg fikk ny bil. Og jeg kjørte nesten 80 000 i året med touringen. Pendla 130 mil flere ganger i måneden.
Yngvejos Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Elendige dekk. Dårlig grep på vått, blir fort slitt, og er dårlig balansert.Jeg gikk over fra ns2 til Dunlop sp9000. Trengte tilnærmet ingen lodd på felgene. Gir mer forvarsel før det slipper, mindre støy og henger bedre på vått føre. Kjøpte begge typene samme plass? Nankang kjøpte jeg hos Dekk1. Dunlop kjøpte jeg hos Dekkonline.
Gunnar Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Elendige dekk. Dårlig grep på vått, blir fort slitt, og er dårlig balansert.Jeg gikk over fra ns2 til Dunlop sp9000. Trengte tilnærmet ingen lodd på felgene. Gir mer forvarsel før det slipper, mindre støy og henger bedre på vått føre. Du kan ikke mene at NS-II støyer mye? Husk at å gå fra slitte til nye dekk alltid vil redusere støyen. Jeg opplevde NS-II på M5en som meget støysvake, komfortable å kjøre med, og veldig lite sporete. Etter 3 måneders hard bruk på M5en (inkl. en noen svarte striper og litt blårøykproduksjon) var de ubetydelig slitt. Jeg måtte dessuten jobbe for å få bakenden til å slippe på Vålerbanen. Det eneste mulig negative jeg har å si om NS-II er at jeg plutselig opplevde bilen som litt skumlere å kjøre i 160 og oppover enn før, men var oppe på toppfartssperra med de uten problem.
tmice Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Nankang er jo ikke i "høyklassen", å leser man litt om de så står det at de er vanskeligere å balansere en "merke" dekkene.Men de scorer bedre på støy en Dunlop sp9000 til dunlop, men ligger tilsvarende under i grep på våt underlag. www.tyretest.com Å kalle de elendig, er vel ikke bare en "liten" overdrivelse. Man får hva man betaler for Har en kjørelærer som kunde, han har rulla 35000, å han ruller nok videre neste sesong også! De bimmerne jeg har hatt til prøvekjøring etter 4-hjulskontrollmed NS-2 er mer stabile og støyer mindre enn andre typer. Er rimelige dekk man kanskje ikke skal forlange all verden av. Kjøpte mine fremhjul til touringen i mai i fjor da den Kumho "driten" jeg hadde var helt umulig. Synes jeg fikk ny bil. Og jeg kjørte nesten 80 000 i året med touringen. Pendla 130 mil flere ganger i måneden. det skulle være et ? tegn etter overdrivelse, Nankang er jo laaaangt fra elendige dekk... var det jeg mente... Har kjørt Nankang på alle bilene mine å de er helt topp spør du meg. hadde en gang Dunlop Sp et eller annet som sluttet på 000, å de varte 3000 km, men jeg hadde en "rimelig" hard kjørestil i den tiden
Yngvejos Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Elendige dekk. Dårlig grep på vått, blir fort slitt, og er dårlig balansert.Jeg gikk over fra ns2 til Dunlop sp9000. Trengte tilnærmet ingen lodd på felgene. Gir mer forvarsel før det slipper, mindre støy og henger bedre på vått føre. Du kan ikke mene at NS-II støyer mye? Husk at å gå fra slitte til nye dekk alltid vil redusere støyen. Jeg opplevde NS-II på M5en som meget støysvake, komfortable å kjøre med, og veldig lite sporete. Etter 3 måneders hard bruk på M5en (inkl. en noen svarte striper og litt blårøykproduksjon) var de ubetydelig slitt. Jeg måtte dessuten jobbe for å få bakenden til å slippe på Vålerbanen. Det eneste mulig negative jeg har å si om NS-II er at jeg plutselig opplevde bilen som litt skumlere å kjøre i 160 og oppover enn før, men var oppe på toppfartssperra med de uten problem. Kan hende at det hjalp litt ja. Ns2ene var nede på korden når jeg byttet dem. (etter 7000km) Fikk inntrykk av at bilen rullet lettere, og støyet mindre når jeg la på nye dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå