Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjekk at det faktisk er en M5 motor.. Er jo bilde av en M20..

Det står forklart i annonsen til selgeren at bildet er av en 2.5 liters motor.

Syns prisen er stiv, uten at jeg veit hvilket senkesett og hvilke bremser som sitter på den..

Skrevet

Vet bare at den har ligget til salgs lenge, uvisst om det er bare fordi unik bil det ikke er mange av og dermed liten kjøpegruppe. Men sikkert en morsom bil...

Skrevet

Men S38 motorene kommer vel i 3,6 og 3,8 liter? Er vel kun M30 som har 3,5 liter.

Edit: Fant dette på motorguiden til venstre - S38 3.5 S38/B35 S38 - 3.5L DOHC-24v/L6 - Motorsport

Skrevet

Stemmer at det er av den gamle typen M5motor ja. Noen som vet om de er holdbare?

Regner med det er mulig å prute endel om det evt blir aktuelt med handel.

Er egentlig på utkikk etter en meget bra 325, men vil også ha noe som er litt artig å leke med.

Skrevet

M88 motoren som sto i E28 M5 dette vil jeg tro. Disse satt jo også orginalt i en E30 Hartge versjon, så det den blir som fot i hose i E30 :D

Spørs helt hva du skal bruke bilen til mAZE, for det blir en god del timer i garasjen med moddearbeid om du skal til EU kontroll og ikke kjenner noen med tykke brilleglass. Men er ikke det noe problem så er det bare å slå til!

Prisen er noe i overkant for min smak, men det å bygge S-motor i E30 er svindyrt, det kan jeg underskrive på. For den summen som er oppgitt ville jeg heller kjøpt E30n til "Hallon" her på forumet. Satse på at det blir litt prutemonn :D

Skrevet
Prisen er noe i overkant for min smak, men det å bygge S-motor i E30 er svindyrt, det kan jeg underskrive på. For den summen som er oppgitt ville jeg heller kjøpt E30n til "Hallon" her på forumet. Satse på at det blir litt prutemonn :D

Denne støtter jeg.

Skrevet
M88 motoren som sto i E28 M5 dette vil jeg tro. Disse satt jo også orginalt i en E30 Hartge versjon, så det den blir som fot i hose i E30 :D

Spørs helt hva du skal bruke bilen til mAZE, for det blir en god del timer i garasjen med moddearbeid om du skal til EU kontroll og ikke kjenner noen med tykke brilleglass. Men er ikke det noe problem så er det bare å slå til!

EU blir ikke noe problem.. Den har vært inne til EU nå, og jeg er jo forholdsvis kjent med å aldri beholde bilene min lenge.. Grunnen til at jeg fikk litt lyst på denne var jo bare at den var såpass tett ved meg, foruten at jeg faktisk har sett den. Sett den en gang bare faktisk.

Som jeg har skrevet over her, jeg vil ha noe artig, helst E30. Men vil jo også ha en strøken E30 325 mtech2, men de vokser ikke på trær. Og jeg er veldig prikete der. Med strøken, mener jeg strøken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...