Torek Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Ble veldig fornøyd jeg også. Takk for bestillinga AndersM. Bilde av kjerra med mørk film(kun på hovedlyktene):
Yngvejos Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 har 1 ark i lys tona igjen nå.. 825 inkl frakt pga dollar som har steget kraftig!Hvo jeg kjøper fra er "yrkeshemmelighet" Du får et sånt ark (24"x24" light smoke) for 160kr inkludert frakt på www.rvinyl.com Ikke kom å si at det er den høye dollaren som gjør at du tar 625kr i fortjeneste per ark.
AndersM Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 ikke der jeg kjøper fra nei! Er kvalitetsfilm det her... Var han svensken som har den matt sorte E46M3 som ordnet den "avtalen" for meg.. Og den filmen blir levert med 5års garanti i USA.. Så er nok litt bedre kvalitet enn den du fant ja..
AndersM Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 betaler 80$ for et ark jeg.. inkl frakt.. så kan du jo regne på hva jeg tjener med 55kr i frakt innenfor norge pr salg, moms som kommer på det hele.. Er snakk om en snusboks i fortjeneste..
Yngvejos Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 ikke der jeg kjøper fra nei! Er kvalitetsfilm det her... Var han svensken som har den matt sorte E46M3 som ordnet den "avtalen" for meg.. Og den filmen blir levert med 5års garanti i USA.. Så er nok litt bedre kvalitet enn den du fant ja.. Har du prøvd filmen fra rvinyl? Jeg har testet den på to biler i over ett år nå, og lyktene er fremdeles den fargen de skal. Så lenge filmen tåler både høytrykk og steinsprut, er den god nok for meg ivertfall.
AndersM Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Og en ting til.. der du fant den prisen er ikke for den beskyttende filmen! Til E30 så koster det 70$ for kun hovedlykter.. pluss frakt og moms, så det er dyrere enn der jeg har handla fra..
maurtin Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 vet ikke om det er spurt om tidligere i tråden, men hvordan blir lyset med mørk film? svakt? om noen har bilde av denne oppgraderingen på E36 så hadde jeg satt pris på å se det
AndersM Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 den mørkeste blir lyset litt svekket ja.. Ville hatt xenon for å opprettholde litt av lys styrken Men den lyse av de mørke(som jeg har på lager) vil oppretholde ysstyrken relativt bra..
bmw320da Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 den mørkeste blir lyset litt svekket ja.. Ville hatt xenon for å opprettholde litt av lys styrken Men den lyse av de mørke(som jeg har på lager) vil oppretholde ysstyrken relativt bra.. hei. skal du bestille snart igjen?? har du bilde av e46 med gul folie??
Trollet_ Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Helt slutt på disse nå? skulle hatt to sett gule og et sett sorte, alle runde har vel samme diameter?
lbarstad Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 http://www.lamin-x.com/BMW-E30-Sedan-19 ... -s/836.htm 70$? Da har du blitt lurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå