Gå til innhold

Gul/sort lyktefilm. E30 på lager. Kun 1 sett igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble veldig fornøyd jeg også. Takk for bestillinga AndersM.

Bilde av kjerra med mørk film(kun på hovedlyktene):

Mrklyktefilm.jpg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
har 1 ark i lys tona igjen nå.. 825 inkl frakt pga dollar som har steget kraftig!

Hvo jeg kjøper fra er "yrkeshemmelighet" ;)

Du får et sånt ark (24"x24" light smoke) for 160kr inkludert frakt på www.rvinyl.com

Ikke kom å si at det er den høye dollaren som gjør at du tar 625kr i fortjeneste per ark.

Skrevet

ikke der jeg kjøper fra nei! Er kvalitetsfilm det her... Var han svensken som har den matt sorte E46M3 som ordnet den "avtalen" for meg.. Og den filmen blir levert med 5års garanti i USA.. Så er nok litt bedre kvalitet enn den du fant ja..

Skrevet

betaler 80$ for et ark jeg.. inkl frakt.. så kan du jo regne på hva jeg tjener med 55kr i frakt innenfor norge pr salg, moms som kommer på det hele..

Er snakk om en snusboks i fortjeneste..

Skrevet
ikke der jeg kjøper fra nei! Er kvalitetsfilm det her... Var han svensken som har den matt sorte E46M3 som ordnet den "avtalen" for meg.. Og den filmen blir levert med 5års garanti i USA.. Så er nok litt bedre kvalitet enn den du fant ja..

Har du prøvd filmen fra rvinyl?

Jeg har testet den på to biler i over ett år nå, og lyktene er fremdeles den fargen de skal.

Så lenge filmen tåler både høytrykk og steinsprut, er den god nok for meg ivertfall.

Skrevet

Og en ting til.. der du fant den prisen er ikke for den beskyttende filmen! Til E30 så koster det 70$ for kun hovedlykter.. pluss frakt og moms, så det er dyrere enn der jeg har handla fra..

Skrevet

vet ikke om det er spurt om tidligere i tråden, men hvordan blir lyset med mørk film? svakt?

om noen har bilde av denne oppgraderingen på E36 så hadde jeg satt pris på å se det :)

Skrevet

den mørkeste blir lyset litt svekket ja.. Ville hatt xenon for å opprettholde litt av lys styrken :)

Men den lyse av de mørke(som jeg har på lager) vil oppretholde ysstyrken relativt bra..

• 1 year later...
Skrevet
den mørkeste blir lyset litt svekket ja.. Ville hatt xenon for å opprettholde litt av lys styrken :)

Men den lyse av de mørke(som jeg har på lager) vil oppretholde ysstyrken relativt bra..

hei. skal du bestille snart igjen?? har du bilde av e46 med gul folie??

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...