bernhell Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Noen som har peiling? Var bare fantastisk rå felg/senk kombinasjon det der. Kunne ikke finne verken flere bilder eller info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Superstar Grandeur tror jeg de heter(litt usikker på stavingen) Ligger noen slike til salgs her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Det er vel ikke de?? Superstar Grandeur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 hmfr.... Men superstar grandeur er penere Så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Det er Iforged Aero i 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 hmfr....Men superstar grandeur er penere Så det så... Det er jeg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Det er Iforged Aero i 20". veit du hvem som forhandler og pris ca også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 hmfr....Men superstar grandeur er penere Så det så... Det er jeg enig i Og jeg er MEGET uenig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Det er Iforged Aero i 20". veit du hvem som forhandler og pris ca også? Iforged er smidde felger som lages på bestilling. Tipper det vil koste deg rundt 40 lapper bare å få de hit til norge fra usa.. Så kommer dekk i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Takker for svar. Fant prislisten deres ja...Ikke akkurat oppløftende lesning, men fanden så kule felger. Er vel bare til å begynne å spare på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er Iforged Aero i 20". veit du hvem som forhandler og pris ca også? Iforged er smidde felger som lages på bestilling. Tipper det vil koste deg rundt 40 lapper bare å få de hit til norge fra usa.. Så kommer dekk i tillegg. Sjekk prisen på Superstar i 20"da, så får du se.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er Iforged Aero i 20". veit du hvem som forhandler og pris ca også? Iforged er smidde felger som lages på bestilling. Tipper det vil koste deg rundt 40 lapper bare å få de hit til norge fra usa.. Så kommer dekk i tillegg. IForged er vel ikke de med det best rykte slik jeg har forstått det. Og tror ikke de hadde blitt fullt så dyre som 40'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Det var RÅÅE felger til E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Ja sant!? Hvorfor kan de ikke bare selge sånne felger her i landet? Finner faen ikke tak i 40/30 senkefjærer heller jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå