helgeb Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 (endret) legger ut noen bilder jeg tok av bilen i garasjen Endret Desember 8, 2016 av helgeb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Har nesten ikke ord.. Kan ikke si annet enn ja takk til fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 kommer til og plukke bilen i småbiter i vinter . blir full overhaling av motor og understell med nye foringer og dempere. det meste under bil skal sandblåses/lakkeres akkurat montert supersprint race eksos hele veien-vanvittig lyd også montert nytt originalt sport evolution ratt og girkule med lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Som jeg sa til deg i går; den ser så jævlig riktig ut! Tipper den blir enda feitere når du er ferdig med den Helge! Vi må kjøre i kolonne til Våler, trur du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Må være digg å kunne jobbe i varmen om vinteren.. Har ikke den luksusen jeg.. Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 pen sak... men det jeg merka meg var den store og fine garasjen... nydelig med varm og god garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Lekker bil! Ser meget velholdt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 hvem skulle tro at det står 283000km på telleren. så da kan det spekuleres i på mange av di som nesten alltid har gått ca.150000km innkjørings anvisningen står fremdeles klistret i frontruta bilen er tidligere kjøpt opp av dødsbo i tyskland-eid av eldre ektepar produsert i 12/86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Herlig bil, og ikke minst en herlig garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Peneste og cleaneste e30 m3 jeg har sett!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Flott bil! Hvorfor så små bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 fin bil ja, men hvorfor overhale hele motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 fin bil ja, men hvorfor overhale hele motoren? kommer til å demontere motoren for kontroll. skifter ut det som er nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Blir det noe trim da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå