Glenno Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 skjønte ikke helt hva du mener her glenn, fangeren er da hel den. Uff beklager Helge. Så det nåår jeg fikk forstørret opp at det var en skyggekant Så blankt kan det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 hadde du gidda å tatt noen bilder av E39'n ute i dagslys? har samme fargen på min bil, så spekulerer jeg på om det blir noe forskjell på fargen om jeg lakkerer opp bilen igjen. din er sikkert litt bedre i lakken enn min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 bilder ute: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 desverre er det fremdeles vinterhjul på denne, har rondell58 18 tommere som skal på strax over påske-8.5 foran og 10 tommer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Var det lettere se. Så litt sinna ut nå. Håper madamen din ble fornøyd da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 da driver jeg å lakkerer calippere bak i kveld. har montert håndbrekk mekanisme ferdig, samt skiver bak. kommer bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Ja hadde ratt blitt samme på meg ikveld også kansje da men dattern ville være her til imorgen ellers så hadde det nok blitt garasje turn hos deg inatt, he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 da fikk jeg montert sammen bremsene bak, samt luftet systemet. kl. 0600 i dag forresten noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Såg meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 da var sideskjørtene sendt inn til lakkering i dag, mellomaksel og nye dekk til 16 tommerene blir hentet på fredag, så går alt etter planen blir bilen klar for veien til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 fikk hentet og montert på nye dekk på split felgene i dag noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Flott bil og flotte felger :D Må sette ned bilen nå, så vi virkelig får se hvor bra det ble Jeg også vil få bilen min SÅ strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Du har ikke tilfeldig vis et ekstra senter lokk til disse? Skud i mørket men de er jo lov og drømme.. Begyner og bli bra den M3n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 den bilen din begynner å se utrolig strøken ut. Du har brukt en del kroner på den nå. Men det er jo litt av morroa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Skynnt deg å få bilen på bakken å ta bilde da og! Tror det blir seende konge ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå