Glenno Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Okej. Du får plinge eller slenge ut en tråd når du føler deg tørst da, he he .
helgeb Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 da var jeg på autoslalom i dag å fikk presset m3`n så det holdt, så som så med kjøreferdighetene men, begynner så smått å kjenne bilen nå. monterte også chip i dag før jeg dro, så nå er dett fullt blås til 8000 merket faktisk stor forskjell i både bunndrag og toppeffekt med dette, helt klart verdt 1500kr. da blir det vel en grundig vask i morgen, bilen har vel aldri noensinne sett så jævlig ut før
Glenno Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Ja var artig det Helge. Gromt når du dro på . Takk for følge hjemover. Var litt bløtt veien ut ja. Men går bort i vasken, he he .
helgeb Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 da var det tid for ventiljustering, synes den har tikket litt i overkant så best å sjekke klaringene, greit å ha i orden ved 8000o/min. . di fleste trengte shims på 0.10-0.15mm tykkere.hadde di fleste str. liggende,så manglet bare 6 stk. så da er di i bestilling. noen bilder:
carlhaakon Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Synes det var noe kjent med den 320en din. kjenner gamle eier av den fra gjøvik. han har i vertfall bahandla den pent i forhold til mange andre av de bila herover
helgeb Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 carlhaakon skrev: Synes det var noe kjent med den 320en din. kjenner gamle eier av den fra gjøvik. han har i vertfall bahandla den pent i forhold til mange andre av de bila herover ja er grei den ,skulle hatt ny lakk utv. men, kommer div. oppgraderinger på denne også etterhvert.
carlhaakon Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 helgeb skrev: carlhaakon skrev: Synes det var noe kjent med den 320en din. kjenner gamle eier av den fra gjøvik. han har i vertfall bahandla den pent i forhold til mange andre av de bila herover ja er grei den ,skulle hatt ny lakk utv. men, kommer div. oppgraderinger på denne også etterhvert. aha stemmer. mente han sa det var ei dame som kjøpte den jeg. men kansje jeg som tuller hehe. vertfall nydelige begge bilene dine
helgeb Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 carlhaakon skrev: helgeb skrev: carlhaakon skrev: Synes det var noe kjent med den 320en din. kjenner gamle eier av den fra gjøvik. han har i vertfall bahandla den pent i forhold til mange andre av de bila herover ja er grei den ,skulle hatt ny lakk utv. men, kommer div. oppgraderinger på denne også etterhvert. aha stemmer. mente han sa det var ei dame som kjøpte den jeg. men kansje jeg som tuller hehe. vertfall nydelige begge bilene dine ja var liksom det da, di som klarer å smiske vettu. men er nok min, hun får kjøre touring, så lenge
carlhaakon Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 åja, ja vet hvordan det er hehe. men greit og ha en bruks bil når du har en slik E30 da
GeirAndre Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 heh.. nå ble m`en rå nå funker telefonen så du kan sende mms igjen;) heehe
thorbis Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 gromme dekaler. har ikke noen oz og ebc merker til overs vel helge? sku hatt det på min også. mvh
Superbeetle Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Kledde de mørke dekalene:D Men har du alle disse delene?
raymond m Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 hello jeg lurte på hvor du fikk takk i chipen din til m3 og eventuelt hva det kostet.. kunne tenkt meg noe slik.. ellers så håper jeg for see bilen din i virkelighet en dag på noen treff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå