Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

da var jeg på autoslalom i dag å fikk presset m3`n så det holdt, så som så med kjøreferdighetene men, begynner så smått å kjenne bilen nå.

monterte også chip i dag før jeg dro, så nå er dett fullt blås til 8000 :D

merket faktisk stor forskjell i både bunndrag og toppeffekt med dette, helt klart verdt 1500kr.

da blir det vel en grundig vask i morgen, bilen har vel aldri noensinne sett så jævlig ut før :(

Skrevet

Ja var artig det Helge. Gromt når du dro på :-). Takk for følge hjemover. Var litt bløtt veien ut ja. Men går bort i vasken, he he :-).

Skrevet

da var det tid for ventiljustering, synes den har tikket litt i overkant så best å sjekke klaringene, greit å ha i orden ved 8000o/min. :D . di fleste trengte shims på 0.10-0.15mm tykkere.hadde di fleste str. liggende,så

manglet bare 6 stk. så da er di i bestilling.

noen bilder:

7lj00qvfg4i9ces8v6tz.jpgqyifysachwx93f2bims8.jpg

8o7jpo13zjsf6g24559e.jpg

Skrevet

Synes det var noe kjent med den 320en din. kjenner gamle eier av den fra gjøvik. han har i vertfall bahandla den pent i forhold til mange andre av de bila herover :wink:

Skrevet
  carlhaakon skrev:
Synes det var noe kjent med den 320en din. kjenner gamle eier av den fra gjøvik. han har i vertfall bahandla den pent i forhold til mange andre av de bila herover :wink:

ja er grei den ,skulle hatt ny lakk utv. men, kommer div. oppgraderinger på denne også etterhvert.

Skrevet
  helgeb skrev:
  carlhaakon skrev:

ja er grei den ,skulle hatt ny lakk utv. men, kommer div. oppgraderinger på denne også etterhvert.

aha stemmer. mente han sa det var ei dame som kjøpte den jeg. men kansje jeg som tuller hehe. vertfall nydelige begge bilene dine :wink:

Skrevet
  carlhaakon skrev:
  helgeb skrev:
  carlhaakon skrev:

aha stemmer. mente han sa det var ei dame som kjøpte den jeg. men kansje jeg som tuller hehe. vertfall nydelige begge bilene dine :wink:

ja var liksom det da, di som klarer å smiske vettu. men er nok min, hun får kjøre touring, så lenge

Skrevet

hello jeg lurte på hvor du fikk takk i chipen din til m3 og eventuelt hva det kostet.. kunne tenkt meg noe slik.. ellers så håper jeg for see bilen din i virkelighet en dag på noen treff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...