helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 har vel ikke begynt og bli tøffel vel helge? hehe regner jo faen meg ute jo neida, bilen står nå i garasjen like hel he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 hehe det er bra.. håper bare ikke damen hadde ett par øl innabors... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Fy faen og rar E30 m3'n var uten vinge.. Når skal den på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 vingen er på, knipser noen bilder etterpå når jeg skal vaske bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Får ut å vaske min også... ordentlig underspyling også.... hehe Veit ikke om noen fler som har dtmflappen for salg a?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Får ut å vaske min også... ordentlig underspyling også.... hehe Veit ikke om noen fler som har dtmflappen for salg a?? hehe nei desverre, hadde gjort seg på bilen din tror jeg. hørte noen rykter om s50 motor i bilen din... blir det noe av eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Eneste dekaler en E30 M3 kler synes jeg er Warsteiner merkene...dette ble for "fast n furious" synes jeg... er det noe OZ, Sparco eller Eibach på denne bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Eneste dekaler en E30 M3 kler synes jeg er Warsteiner merkene...dette ble for "fast n furious" synes jeg... er det noe OZ, Sparco eller Eibach på denne bilen da? felgene er oz, ikke bbs som alle tror! eibach fjører og sparco tårn stag foran og bak noen bilder etter montering av dtm flap: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Ok, trodde du hadde Bilstein hele veien jeg At felgene var OZ hadde jeg aldri trodd :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Rå bil! men gull senter passa ikke, de felgene er ikke så spennende lenger da mange har det og de som har dem vil ha.. men ellers rått, er flappen så høy org eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Gullsenter er tøft synes jeg, det eneste denne bilen mangler nå er SENK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Får ut å vaske min også... ordentlig underspyling også.... hehe Veit ikke om noen fler som har dtmflappen for salg a?? hehe nei desverre, hadde gjort seg på bilen din tror jeg. hørte noen rykter om s50 motor i bilen din... blir det noe av eller?? Har siklet litt på s38b38.... men blir ikke ennå, må nok vente ett par sessonger da jeg skal inn i den grønne armè i vinter og da skjer det nok ikke så mye med bilen... hehe så må vente til jeg kommer ut derfra.... Men ang gull senter.... det er drit tøft.... om det er mange som har det så er det det samme... men det er drit fint uansett hvor mange som har det... Men alle har ikke samme smak, da ville mange sloss for samme bil og samme dama... haha.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Rå bil! men gull senter passa ikke, de felgene er ikke så spennende lenger da mange har det og de som har dem vil ha..men ellers rått, er flappen så høy org eller? felgene kler ikke bilen lenger, tror di blir skrudd fra hverandre igjen i vinter og lakkert om i koksgrå senter, dette vil kle bilen, ellers har jeg tenkt på bbs rx, dette hadde blitt gromt, senter i felgene er forresten kobberfarge, ikke gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 da var kn-innsatsfilter montert. måtte også skifte termostaten pga lekkasje i huset, men nå er alt i skjønneste orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Mangler bare Mpower på flapsen nå Helge . Vi får ta en sosial kveld snart vel. Skal dere være med på cruise turen gjennom østfold med bmwccn øst avd om noen uker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå