The_transporter Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 kan ikke si annet en at jeg misunner deg!! slask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 du skal få dengt den ut på banen litt og??? hehe fikk på nye klosser på søndag, så fikk den ny olje "all over" på torsdag.... så nå venter den på å bli brukt til helga.... hehe når drar du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 skal ha den utpå banen ja!!! reiser oppover fredag 17-tiden eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Bilen din er veldig fin, men den flappen på vingen bak må du få av. Det ser bare latterlig ut. Den ødelegger hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 da fikk jeg montert gs-performance justerbare camber topplager i kveld. så da blir det justering av hjulvinkler på jobben i morgen, får se om den fungerer bedre nå på autoslalom til helgen. har ordnet meg lagringsplass til vinteren, så da blir den vel satt bort nå like etter helgen, er jo snø rett rundt hjørnet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 da var årets siste vask unnagjort, tok grundig både utvendig og under denne gang før den blir satt bort til vinterlagring skal bli godt å bli kvitt den av syne for en stund he he, får vel se hva julenissen har å by på i vinter, blir kjøpt inn en del oppgraderinger etterhvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 litt spinning på søndag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Haha, hvem var det som filmet den filmen? Og hvem var det som pep i bakgrunnen? Haha. Årets siste vask så veldig bra ut, bra du holder liv i en så fin bil Helge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Er denne laksesølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Haha, hvem var det som filmet den filmen? Og hvem var det som pep i bakgrunnen? Haha. Årets siste vask så veldig bra ut, bra du holder liv i en så fin bil Helge. he he, samboeren som filmet, og guttungen på 3 som gir fra seg noen motorlyder han har plukket opp etter å ha sitti på med m3`n. bilen er originalt lacksilber men er nå lakkert i titansølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 får vel se hva julenissen har å by på i vinter, blir kjøpt inn en del oppgraderinger etterhvert!! Forslag : Ett så rått karosseri fortjener noe bedre enn en s14 Helge hehe Få tak i en s62^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 nja, v8? synes kun s14 passer inn i en original m3 jeg da, bruker heller 100k på å sugetrimme denne jeg til 300hk. he he.galskap er det jo, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hehehe...ja Bmw-eiere er vel litt over middels gærne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 da må isåfall ingeniør-huet ditt bli med på saken da, er ikke god på sånne ombygginger og tilpassninger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå