Øyvind L. Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 2,5 - 3 grader bør man ha foran.. De fleste kjøre med 2,5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 delenr på releet er:34520005192, er montert liggende rett over abs modulen rett over pedalene,lar seg sikkert gjøre at du får sitte på på våler martin, men særlig fort går det ikke rundt banen he he Takk skal du ha Nå får eg håpe eg får liv i ABS'en min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 2,5 - 3 grader bør man ha foran.. De fleste kjøre med 2,5.. Du har orginalt nå? Må få orden på homo camberen bak også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 2,5 - 3 grader bør man ha foran.. De fleste kjøre med 2,5.. Du har orginalt nå? Må få orden på homo camberen bak også.. Jeg har original nå ja, men har gjort en del researche i forkant av at jeg får coilovers om noen uker. Camber bak er en ting, men en annen ting bak er spissingen.. Den er helt på trynet når man senker. Du kan se at bak hjulene står "toe inn" og det er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 e30 har jo 1.5 grad negativ camber orginalt omtrent har den ikke det da. min ligger på 6grader negativ nå å det er helt gull suns jeg. funka utrulig bra på ringen hvertfall. ikke no slitasje på dekk ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 min har iallefall ikke -1.5 grad originalt, før hadde jeg topplager med en halv grad mer negativ enn originalt, hjulstillings måleren viste mye mer positiv enn di ca.-2 jeg har nå, nytter ikke gå ut ifra den skalaen som er på di justerbare topplagerene, tror ikke det er realiteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 E30 har vel ca 0 i camber originalt... Min har hvertfall veldig lite camber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 hmm rart mulig min var sliten første gangenjeg tok 4 hjulskontroll på den. da viste den 1.4grader på begge framhjula og da var den helt orginal og urørt. nå etter siste 4hjulskontroll lå den på 6 grader akkurat på begge fram hjula og 5.5ca på begge bak. litt avik på hs og vs bak, men det var bare bagateller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 6 grader??? Jasså..... Det er drøyt Spissinga bak er også homo ja. Merker mer slitasje på høyre bakhjul spesielt. Med slike justerbare greier bak får man jo eleminert noe av det, muligens alt. Har hørt at stående færben bak skal også hjelpe på camberen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 hehe ja det virker kanskje overkill, men jeg suns det funker bra med det oppsettet jeg har på bilen nå. spissinga bak er ikkke lett og gjøre noe med, og har ikke trua på de k-mac greine for og rette opp ting bak. prøvemonterte det på e28n til rune og det var no skikkelig jallamekk. dreide aluforinger og banke det inn. godt som gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 original camber foran på e30m3 er -0.71 grader! hentet fra mitt originale kurshefte fra bmw norge i 1986 , der står alt av endringer som er gjort fra e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 original camber foran på e30m3 er -0.71 grader! hentet fra mitt originale kurshefte fra bmw norge i 1986 , der står alt av endringer som er gjort fra e30 Høres morro ut.. Har du det bare på papir eller har du det heftet elektronisk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 har bare det originale kurs heftet, var ikke data på den tiden, muligens commodore64 eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Man får jo noen kit som "requires welding" også... Har snakket med folk som har hatt god erfaring med K-MAC greiene bak. Heving av traversen er jo også et godt alternativ, men da må man nesten ha alu foringer til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 par bilder fra våler, bilen var ikke opptimal på bane med 25mm stab stag foran og 22mm bak som jeg fant ut i ettertid hadde knekte lenkearmer, men men, nye er bestilt fra ireland engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå