helgeb Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Bestill til meg og a! Kommer opp i morgen og henter spjeldet ditt, så skal vi se om vi klarer å få lura inn litt mere luft too late... thorbis bestilte te oss i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Når du først modifiserer spjeldhusene, så bør du jo oppgradere med carboninnsug også! Fikk inn et innsug på lager i går.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Hvordan ser dette camber/toe kitet fra PPF ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Hvordan ser dette camber/toe kitet fra PPF ut? er sånne plater en sveiser på bak stillinga, med exentriske bolter, vet ikke hvor mye det hjelper men noe bedre må det da bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Når du først modifiserer spjeldhusene, så bør du jo oppgradere med carboninnsug også! Fikk inn et innsug på lager i går.... frister det ja, men da må en ha datasprut også, det koster penger.... 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Alpha-N er vel en rimeligere løsning? Men ja, det drar seg selvsagt på, men man lever jo bare en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Hvordan ser dette camber/toe kitet fra PPF ut? ser slik ut, lånte et bilde fra tråden til yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Får ikke justert noe serlig med toe på det der... Jeg hadde heller kjøpt DTM-kit fra Millway.se, det er noe dyrere, men det er ordentlig. Tenkte jeg skulle ha meg det, men må sikkert vente til jeg har fått den godkjent via SS Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Får ikke justert noe serlig med toe på det der... Jeg hadde heller kjøpt DTM-kit fra Millway.se, det er noe dyrere, men det er ordentlig. Tenkte jeg skulle ha meg det, men må sikkert vente til jeg har fått den godkjent via SS Performance detta veit du av egen erfaring eller tipper? er jo utrulig mange som har detta nå og er fornøyd da men. på det bilde helge posta så ser du kun camber juseringa. spissinga sitter ytterst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Hullene står andre veien på de ytterste da? Ja jeg bare tipper..........nei, har lest at ikke alle er helt fornøyde med det. Det er uansett bedre enn slike eksentriske foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 de står andre vei ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Er jo begrenset hvor mange mm justering man faktisk trenger også. Hovedproblemet er vel å komme til for å justere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Ah, nå kom jeg på, jeg fant et lignede sett der det fulgte med et spesiellt verktøy for å få til å justere. Men husker jo ikke hvor det var selfølgelig. Er sikkert ikke så avansert å lage seg noe som man bruker til å justere med heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 sikker på dette funker, blir iallefall noe bedre enn før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Hvis du kjeder deg helge, så er det bare å ta med deg Kristian og gjøre samme jobben på Z3n. Du vet hvor den står! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå