helgeb Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 fikk også besøk av en kompi`s og hans praktfulle e23 745i!! så vi kosa oss skikkelig i garasjen til langt på natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 må få sett denne til sommeren så den jo sommeren som var, og sikla like mye hver gang he he. har alltid hatt lyst på slik bil. men lommeboka har aldri vært enig må nok klare eg med den svette 320en litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Jeg må bare si det Meget fin M 3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 fikk også besøk av en kompi`s og hans praktfulle e23 745i!!så vi kosa oss skikkelig i garasjen til langt på natt Ser ut til at det blir skikkelig bygd vertfall. Å bra er det! Men setningen med tykk skrift kan missforståes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 da har jeg bestilt inn resten av delene til register, nødv. shims til justering av ventilene, samt svinghjul til sport evo. så da blir motoren montert sammen ferdig i helgen bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Blir gøy se litt bilder Helge. Får jeg lurt med meg datteren min tar jeg turen opp kikker litt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Blir gøy se litt bilder Helge. Får jeg lurt med meg datteren min tar jeg turen opp kikker litt . bare koselig det vettu, send meld. først så jeg holder meg hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 da er det blitt montert en del på motoren, snart ferdig kamdrevene, svinghjul og 4 stk. shims var i rest. så disse delene får jeg ikke før til uka. legger ved noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Var artig kikke og juge litt i garasjen din idag Helge . Må si jeg er imponert over hvor nøye du er med dette prosjektet . Stå på så det blir klart til våren da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 kjekt med en bmw-prat i garasjen ja, fikk montert bremser foran i kveld også, legger ved noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Flott e30 m3! Ingenting er som en skikkelig firer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Artig å se hvor bra gjennomført dette blir Rå M3! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 da kom endelig di siste bitene jeg trengte til motoren nytt sport evo svinghjul, ca. 2.5kg. lettere enn originalen. fikk også begge kamdrevene, så da er hver eneste bit i register skiftet ut.- vet ikke hvor nødvendig dette er men perfeksjonist som jeg er må jeg vite at alt er 110% i orden. blir montert i løpet av di nærmeste dagene. noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 fikk lurt meg ut i garasjen i kveld også, monterte di siste delene på motoren så da er den klar til å settes i bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå