2fast4u Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 kok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 flott bil der gitt, men har du en ide eller ønske hva du får ut av motoren med kompressoren og evt ic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nydelig bil ! minner meg jo om pappa sitt utrykk da jeg kræsja bilen hans jo ! haha ! SKIKKELIG sinna ! fineste jeg ser på BMW, da de er hissige ! Flott gjennomført bil ! nydelig ! hehe... sinnatagg altso?hehe takker:) Hehe, hadde jeg kunnet få hans utrykk da han er sinna over på en bil så tror jeg den kunne konkurert med din ja hehe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 kok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 får håpe du ikke har automatkasse då. mulig du har nevnt det ,men gidder ikke lese hele tråden og leite har hørt at de kassene ikke liker å få mer nm. eg fekk beskjed på det med min gamle 520 ia. gjekk fint å få kompressor i , men kassen ville ryke ganske så snart. då måtte eg evt ta en remap ( software ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 får håpe du ikke har automatkasse då. mulig du har nevnt det ,men gidder ikke lese hele tråden og leite har hørt at de kassene ikke liker å få mer nm. eg fekk beskjed på det med min gamle 520 ia. gjekk fint å få kompressor i , men kassen ville ryke ganske så snart. då måtte eg evt ta en remap ( software ) dette er manuell ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigyboy Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 helt utrolig nydelig bil! fikk lyst på denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 får håpe du ikke har automatkasse då. mulig du har nevnt det ,men gidder ikke lese hele tråden og leite har hørt at de kassene ikke liker å få mer nm. eg fekk beskjed på det med min gamle 520 ia. gjekk fint å få kompressor i , men kassen ville ryke ganske så snart. då måtte eg evt ta en remap ( software ) Engine range: 1.8L - 3.6L (M82/MX5) Maximum engine torque: 250 lb-ft (340 Nm) Maximum gearbox torque: 494 lb-ft (670 Nm) Skal ikke være noe problem Litt dumt spm kanskje, men hvor mye merket du av endring? Kunne tenkt meg det samme selv, selv om det er automat. Ble det større dyser også? Egentlig hørt at de leverer mer enn nok til en liten oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Digg bil Hadde vært kult med badlook panser ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Engine range: 1.8L - 3.6L (M82/MX5)Maximum engine torque: 250 lb-ft (340 Nm) Maximum gearbox torque: 494 lb-ft (670 Nm) Skal ikke være noe problem 340Nm er jo ikke stort når man begynner å overlade. Da kommer momentet susende. Lurer på om det er samme girkasse i min - har jo 280Nm originalt. Da begynner det å bli lite margin. Og om dynopapirene/tallene fra Superchip på 13hk og 21Nm stemmer, så nærmer det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Engine range: 1.8L - 3.6L (M82/MX5)Maximum engine torque: 250 lb-ft (340 Nm) Maximum gearbox torque: 494 lb-ft (670 Nm) Skal ikke være noe problem 340Nm er jo ikke stort når man begynner å overlade. Da kommer momentet susende. Lurer på om det er samme girkasse i min - har jo 280Nm originalt. Da begynner det å bli lite margin. Og om dynopapirene/tallene fra Superchip på 13hk og 21Nm stemmer, så nærmer det seg. Her er full specc Gunnar: http://media.gm.com/division/2004_prodi ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigyboy Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 skjedde lite med denne posten her..dessverre.. skal du selge denne perlen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Her er full specc Gunnar: http://media.gm.com/division/2004_prodi ... index.html Det der er jo specs på GM-kasser... Min har ZF-kasse, og det overrasker meg om ikke du og har ZF-kasse. 5hp18 (A5S310Z) eller 5hp19 (A5S325Z).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 kok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 nkin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå