Gå til innhold

'03 325ci Clubsport nye bilder s.8

CS
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt selv på å få den litt nærmere bakken. Noen som har noen tips til hva som blir bra?

kjøp BILSTEIN sprint dempere med H&R fjærer i ønsket senk, vet av erfaring at dette blir bra både å kjøre og på høyde ;)

ellers så er dette den perfekte E46! ;) gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja langturer drar litt opp de, og det er ikke den værste bilen å kjøre langt i heller.

Shinet ja :) nei det var vel ikke mye som skulle til, litt voks utenpå og kanskje smøring av dashbord og lignende inni.

Men som jeg sa til deg, noen liker matt interiør, andre vill ha det blankt, så det fikk du nesten ordne med selv, det var rent da du fikk den og det var det viktigste :)

Jeg må mest sansynlig kjøpe ny bil når jeg kommer hjem fra Korea til helgen.

Kan fort bli tysklands tur siden jeg har funnet en bil der jeg liker.

Ja ble en runde med polering/voksing. vasking av motorrom. Innvendig satt jeg blandt annet inn skinninteriøret slik at det holder seg pent lenger. Gikk over hele bilen :)

Funnet deg en M bil nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldingene så langt :)

Har sett at det er flere som har e46 coupe som har montert H&R fjærsenk 35/10mm. Føler justerbart blir litt "overkill" da jeg ikke har bruk for det. Noen som har noe meninger om det?

Skulle også hatt noen felger til vinterdekk, noen som har noen tips? 17" eller 18"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør det skinnet være bra for det gjorde jeg også måneden for du kjøpte den.

Tips angående vinterdekk så ville jeg gå for 17" av rent økonomiske grunner.

Jeg var å spurte på vinterdekk å sette på de originale 18" felgene i 225 dimensjon og det ble faktisk 12.000kr, så jeg fant ut at jeg droppet det.

kunne få felger og dekk i 17" for samme prisen på samme sted.

Er lite vinter i Stavanger, og man kjører endel taxi for 12.000kr.

Har et par potensielle M-biler jeg kikker på for tiden, ser ut som det kan bli en Tysk en.

Vurderte 2006 M5 en periode, men fant ut at jeg ikke gadd å bruke over 1,1mill på bil, så det blir nok en e46 M3 til 650+

Fant en 2004 modell nå, men den er reservert til tirsdag, jeg sitter uansett i sør-korea på 5. uka nå og er ikke hjemme før torsdag i neste uke uansett.

Får håpe den ikke blir solgt, da er det rett ned å hente bil når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estorillskreppa.

Jeg hadde bilen før, så den gikk i Stavanger i et års tid, tidligere har Fredrik hatt den i et drøyt år, da på østlandt og i Danmark. den ble importert til Norge i mai 2006.

Jeg så din bil i Bergen på treffet på den Polerings sjappa i mai, flott bil det også, det var jeg som kom med den andre bilen min, en svart 850 med chrome felger og katterklo merker på taket.

For å spore litt av så drar jeg til Tyskland i morgen for å se på e 2004 M3, svart/svart med allt utstyr, ser det bra ut blir det kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egil: Lykke til i morgen. Nesten ingen ting som er mer spennende enn å se på ny bil, for å se om den lever opp til forventningene. Regner med at vi hører fra deg hvordan det gikk.

morteym: Det høres bra ut, så du har laget en egen tråd. Får ta en titt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estorillskreppa.

Jeg hadde bilen før, så den gikk i Stavanger i et års tid, tidligere har Fredrik hatt den i et drøyt år, da på østlandt og i Danmark. den ble importert til Norge i mai 2006.

Jeg så din bil i Bergen på treffet på den Polerings sjappa i mai, flott bil det også, det var jeg som kom med den andre bilen min, en svart 850 med chrome felger og katterklo merker på taket.

For å spore litt av så drar jeg til Tyskland i morgen for å se på e 2004 M3, svart/svart med allt utstyr, ser det bra ut blir det kjøp :)

Heisann,ja jeg husker "dere" :) bilen ble jo og utrolig bra etter den omgangen med polering over klore merkene :) du må ha lykke til med bil kjøp :wink: kansje vi møtes igjen en dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estorillskreppa.

Er nok ikke umulig at jeg blir å se i bergen nei.

Kan fort bli en tur innom med "ny" M3 på vei til foreldrenen i Trøndelag om knappe 14 dager.

Morteym

Dette er en 2004 md 97.000km på telleren, 31.500 euro og momsen er fratrekkbar.

Avhenging av hva jeg får pruta den ned til så kommer den mellom 640 og 665.000kr.

Svart/svart SMG og har allt utstyr.

Gått litt langt, men det bekymrer ikke.

Er noen småting jeg ser på bildene, et par hakk i bak kant av førerdøren, og en liten lakk skade i overgangen mellom framskjerm og støtfanger, samt slitte dekk. dette skal utbedrs før bilen evt. tas hjem.

Var du som kjøpte CSL'en ja, jeg vurderte den jeg også, men syntes det var litt rart at den manglet PDC og noen andre småtting.

Er jo også noen forskjellige historier ang. bilens opphav så man vet ikke helt hva man skal tro, har jo blitt edel eiere på den etterhvert også.

Men det er en skikkelig tøff bil, vurderte den som sakt selv, men fikk ikke kontakt med eieren, så jeg begynte å leite etter bil i Tyskland.

Når eieren kontaktet meg (kjenner han gjennom klubben) hadde jeg avtale på denne bilen jeg skal å se på nå.

Dagen etter snakket han om at han muligens solgte bilen dagen etter, så det var vel du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egil s: Ja, det er mange som ville ha den bilen, og sikkert mange som har sagt at han må si ifra når han skal selge den som han snakka lenge om...

Jeg sa på et tidspunkt etter at vi hadde avtalt handel at han fikk selge den til en annen istedet fordi jeg hadde funnet ut at det var en ombygget 320 etter å ha hørt litt rundt. Men det viste seg jo at det var blitt sagt mye om denne bilen, men det var bare tullball hele greia. Jeg fikk sjekka det opp med Hartge selv, og den er et nybygg med Hartge VIN-Nr som dokumenterer bilens opphav.

At bilen har flere eiere bekymrer meg ikke, da det ikke er unaturlig med en så spesiell og dyr bil (som den var). Jeg har imidlertid snakka med eieren før han siste, som hadde den fra ca 15.000 km i to år. Han har nå en RS4.

Skal ikke okupere denne tråden, men jeg har skrevet alt jeg vet om bilen i denne tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...