CS Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Har byttet ut diverse lys på bilen for noen dager siden. Byttet til silvervision på blinklysene foran, xenon look på parklysene og tåkelysene. Ble veldig fornøyd med resultatet. Dere kan se resultatet på bildene nedenfor. Ble mye hvitere lys enn det som var. Parklys før bytte: Park/tåkelys før bytte: Byttet ett parklys: Resultat ble slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Ble stor forskjell der ja! Ikke værst.. Hvor ble disse lyene kjøpt igrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 hvor ble disse xenon look pærene kjøpt henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Kjøpte de fra www.powerbulbs.co.uk Gratis frakt på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 meget fin bil du har! likte fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 sitter å skal bestille ti lM3'en... hvilke langlyspærer kjøpte du? Phillips X-treme eller blue vision? og var det de samme du kjøpte til tåkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Kjøpte: Philips Blue Vision H7 New and improved - UltraBlue 4000K Colour Temperature Kjøpte disse til tåkelysene:Philips Blue Vision 9006 (HB4) New and improved - UltraBlue 4000K Colour Temperature Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 dumt spørsmål, men hvordan bytta du pærene i tåkelysene, er det et sted man trykker med en skrutrekker så popper de ut, sånn som på e36? Ser ut som en åpning i plasten nede i hørnet i luftinntaket. står ikke i instruksjonsboka, eller i ETK hvordan dette funker. lurte bare på om det varen enkel sak, eller om man måtte begynne å skru av plastikken under lykta. Har bytta i hovedlysene nå, ser veldig bra ut, må prøve de i kveld når det bli mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Det er en plastring rundt lykten. Denne tar du av ved å ta tak på siden av lykten, siden som vender mot midten av bilen, vipper ut, og drar til deg. Da skal det kommen skrue til syne, og da skjønner du sikkert resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Takk takk, da var de også byttet. Så nå har jeg også byttet blinklys, langlys p-lys og tåkelys på M3'n. Bare å vente på mørket å se hvordan den ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Det blir bra, jeg ble veldig fornøyd. Blir vel omtrent så bra du kan få det med bare å bytte pærer, så sant du ikke ettermontererr xenon i tåkelysa. Hadde du problemer med å bytte blinklyset på høyresiden? Jeg måtte løsne og flytte på spyleveskebeholderen. Det var så j...g trangt. Blir bare trangere å trangere jo nyere bil man har. Må vel snart på verksted for å bytte pærer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 M3 har jo den gamle fronten, var en skrue på toppen, så dro du ut hele blinklyset. Nå var jo ikke lykta delt på clubsporten så der var det nok værre ja, sleit litt med langlyspærene, på høyresiden var AC rørene i veien, og på venstre siden var luftfilter boksne i veien, klarte heldigvis å slippe unna med å ta av en plastikk luftkanal inn til luftfiltret. Men det er som du sier... snart må man på verksted for å bytte en pære. Skal ut å prøvekjøre nå som det er mørkt, skal se hvordan det ser ut utenfra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke fått med meg denne tråden jeg. Men gratulerer med en flott bil, CS! Var utrolig fornøyd med denne! Kjenner savnet nå som jeg er billøs ja. Fine oppgraderinger du har gjort også! Det med pærene var stor suksess. Ang senk så anbefaler jeg H&R 35/10 settet ja. Bedre får du knapt! Hadde dette på min siste Clubsport, og det var meget bra! Perfekt høyde, og ikke for stivt. PS! Har mye slekt ved der du hadde tatt bildene på side 1, hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Takk for det Veldig fornøyd med bilen. Det er en fantastik kjøremaskin. Utrolig egentlig hvor mye mer moro det er å kjøre denne sammenlignet med 320 2,2litern. Faren min har en slik. Da har vi fått samlet alle 3 eierene av bilen i Norge i tråden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 ja hvordan gikk det med bilen, ble det senk og nye felger? kanskje noen andre spennende oppgraderinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå