Gå til innhold

'03 325ci Clubsport nye bilder s.8

CS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lekker bil! Digger denne fargen på E46! er altfor mange sølv at jeg blir kvalm av min egen. Må nesten omlakkere min i estoril eller topaz blå hvis jeg skal ha hellakkering i ny farge.

Haha Viet! :P

blitt mer fornøyd med sølv i det siste jeg, og er ikke sååå mange sølv, kontra sort feks!

Men estorill og topaz blå er kongefine farger...

om du trykker på linken min, så ser du tråden på hvordan bilen min har blitt. samt du ser bildene Andrè og de har tatt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omni: ja, jeg elsker i utgangspunktet sølvfargen, men alle e46 coupe eller cab jeg møter på er nettopp sølv, det er jo litt kjedelig. og det er MANGE av dem i ålesund området - hele byen kjører jo enten BMW 3 serie eller Golf (ikke fakta men intrykk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omni: ja, jeg elsker i utgangspunktet sølvfargen, men alle e46 coupe eller cab jeg møter på er nettopp sølv, det er jo litt kjedelig. og det er MANGE av dem i ålesund området - hele byen kjører jo enten BMW 3 serie eller Golf (ikke fakta men intrykk)

Ja, det merket jeg jo i påsken selv. Og det er generelt en by med mye "råner" biler.

Og det er mye sølvfargede beemere i området, det har jeg både sett live, og pga salgsobjekter på nettet i senere tid.

Heldigvis ikke sååå ekstremt med det her nede! Nesten litt trist igjen ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Lenge siden det har vært noe aktivitet her nå. Ikke skjedd så altfor mye siden sist. Har endret mening og kjøpt meg noen nye 19" felger som skal på til våren :wink: Har da satt vintergummi på 18" som jeg brukte som sommerfelger.

Ellers har bilen akkurat passert 100k km og vært på inspeksjon 2. Liten ned tur kanskje..

Måtte stoppe langs veien for og ta bilde :lol: (tatt med mobil)

xlkmtrodg2iuwpg6xsqv.jpg

6h3ochhca6uzf3d5jj91.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Oi oi oi.... passert 100.000km nå, hva hadde den da du kjøpte den av meg, 76-78.000km?

har du ikke kjørt mer enn 12-14.000km på nesten 2 år?

Gjorde seg med CSL felgene ja.

Kjenner det stikker litt i hjertet når jeg ser den, men den kunne vel neppe fått et bedre hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått 78.000 km når jeg kjøpte den av deg. Har nå gått 104.000. Så det er nå 26.000km på nesten 2 år. Kjører 12-16.000 km i året.

Synes selv csl felgene ble veldig bra, litt greit med forandring også.

Har du fortsatt m3´n og 850´n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått 78.000 km når jeg kjøpte den av deg. Har nå gått 104.000. Så det er nå 26.000km på nesten 2 år. Kjører 12-16.000 km i året.

Synes selv csl felgene ble veldig bra, litt greit med forandring også.

Har du fortsatt m3´n og 850´n?

Ah.. matte feil på en søndags ettermiddag :)

Har ennå begge bilene ja, men M3'ens framtid vurderes løpende og kommer muligens for salg i sommer en gang.

Trenger en bil med 4 dører så jeg vurderer å gå opp på en E60 sedan.

Er liksom litt drøyt å ha 2 coupèer har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...