Omnislash Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Gratulerer med ny bil og med salg. Forstår godt hva du mener med vemodig.. Det er også noe spesielt med E46 synes jeg. Men den du har fått er jo enda flottere! Må dog være merkelig å gå fra 325 rekke 6ern til 320 Diesel! Kommer nok til å kjøpe meg E92 325 selv etterhvert. Mye måtte du ut med for 320D ? Forresten - kommer det en tråd med den snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Takk for det. Veldig fornøyd med den nye bilen. Selvfølgelig ikke like fin lyd i den nye som Clubsporten. Valgte også automat, siden jeg synes det må være automat når det er diesel. Blir egentlig 2 helt forkjellig måter og kjøre bil på. 325 må opp i turtall for og gå bra, mens 320d går bra fra bunn av. 320d føles heller ikke tregere enn 325. Snarer tvert i mot, virker den raskere til den kjøringen man gjør til daglig. Men Clubsporten var helt klart mest morsom og kjøre. Skal ha meg en bil med 6´er senere. Da er planen 335, så vi får se. Betalte rettover 400 for min. Kommer en tråd etterhvert, skal se om jeg får laget en i løpet dagen/helgen. Har ikke noe spes bra bilder enda, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Nydelige begge to! Skal selv oppgradere fra E36 til E46/E39 nå. Hvordan er kjørekomforten i E46? Må vel få prøvekjørt en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Takk for det. Lenge siden jeg har kjørt e36 nå. Men slik jeg husker det, så er komforten ganske mye bedre i e46 enn e36. E46 er en bedre bil på alle områder og betraktlig bedre og kjøre. E39 igjen har bedre komfort enn e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Har da laget en ny tråd for den nye bilen, for de som er interessert. viewtopic.php?f=6&t=171221 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molle Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Legger ut bilde ilag me din CLubsport. Beste bmw'en eg har hadd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Legger ut bilde ilag me din CLubsport. Beste bmw'en eg har hadd:) Artig bilde..! Ganske tilfeldig location regner jeg med!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molle Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Legger ut bilde ilag me din CLubsport. Beste bmw'en eg har hadd:) Artig bilde..! Ganske tilfeldig location regner jeg med!? Hehe:) tatt i honningsvåg av alle plasser:) syns det passa så bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Legger ut bilde ilag me din CLubsport. Beste bmw'en eg har hadd:) Artig bilde..! Ganske tilfeldig location regner jeg med!? Hehe:) tatt i honningsvåg av alle plasser:) syns det passa så bra:) Baksiden av SAS hotellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå