Gå til innhold

Stor sperrediff til e28 og e30.. salgs/bytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mange differ liggende, og jeg mener at den store diffen er veldig forskjellig fra i alle fall E30 diffene. Helt forskjellige fester. Den er også forskjellig fra den store E28 210 diffen med festene. Men innmaten kan byttes over til E28 diffen.

Eirik.

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har hatt mange differ liggende, og jeg mener at den store diffen er veldig forskjellig fra i alle fall E30 diffene. Helt forskjellige fester. Den er også forskjellig fra den store E28 210 diffen med festene. Men innmaten kan byttes over til E28 diffen.

Eirik.

Denne diffen passer rett i bærebroen som er til e30, på alle 4 festene. Dette har jeg selv prøvd, og den passer også på mellomakslingen. :D

Skrevet

Hvis denne diffen passer rett på en E30 bærebro, så tviler jeg at diffen er fra E34/32. E28 diffen vet jeg har store likheter med E30 diffen. Er du sikker på at diffen har 210 hus og ikke 188? Hadde du lagt ut et par bilder, ville vi se hvilken type diff du har.

Eirik.

Skrevet
Hvis denne diffen passer rett på en E30 bærebro, så tviler jeg at diffen er fra E34/32. E28 diffen vet jeg har store likheter med E30 diffen. Er du sikker på at diffen har 210 hus og ikke 188? Hadde du lagt ut et par bilder, ville vi se hvilken type diff du har.

Eirik.

3ntdpovg7d69w8dl0xfw.jpg

Sperrediffen vs kronhjulet til e30 diff`n...

Skrevet

Eirik.

Du har rett,denne er fra den 7 serien som var før e32... Passer uansett i bærebroen til e30 :D

Skrevet

Ja, e23 7 serie har visst dette huset. Har også hørt at ved å bytte dekselet bak fra E30 store huset og flenser, så passer denne diffen E30.

Men den må jo også være veldig interessant for dere med E28 med 535 motor eller turbo.

Ikke ofte at disse sperrediffene er til salgs.

Eirik.

Skrevet
om du finner ut om innmaten kan brukes i en e39 520 diff, er jeg muligens interessert

Det vet jeg desverre ikke noe om, og vet heller ikke hvor en kan oppdrive slik info..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...