Ceylon Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 25 % ... Dette er etter hva jeg fikk vite idag 210 diffen som er samme som vidar strand brukte på sin m5 med over 1200 hk. Vurderer å beeholde denne selv
Larsegutt Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Visst du vurderer og beholde den selv treng du ikke og annonsere den da...eller er det bare for og friste?
Ceylon Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Var tenkt til info for de som er intressert, men ikke har hatt råd til den eller kunnet hente den. Men vurderer det alt etter som hvilket tilbud jeg får. Penger er egentlig minst intressangt no. 'er du intressert da Larsegutt ?
Larsegutt Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Hadde sikkert vært kjekt og ha liggende, men tar evt det problemet på sparket visst min skulle ryke...
bcrazy Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 om du finner ut om innmaten kan brukes i en e39 520 diff, er jeg muligens interessert Det vet jeg desverre ikke noe om, og vet heller ikke hvor en kan oppdrive slik info.. Fant det ut selv. Den passer dessverre ikke. Virker som differ fram til 95 kunne man bytte innmat stort sett omhverandre på alle modeller.
Ceylon Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Kaster denne i bosset snart hvis ingen vil ha en sperrediff til e28. Har ikke tenkt gi den vekk, bare så det er sagt.... da går den heller bosset
KalMar Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Kaster denne i bosset snart hvis ingen vil ha en sperrediff til e28. Har ikke tenkt gi den vekk, bare så det er sagt.... da går den heller bosset utveksling??? stor eller liten?? pris
mrtn Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Sikkert mange som kunne tenkt seg å hatt denne i stua, bare de får ordna med frakt/henting, du må for all del ikke kaste den i søpla:-) Noen som vet om den passer på E12?
Ceylon Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Da har jeg en som vil bytte med en e30 m3 diff hvis han får ordnet med frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå