LianLi Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Glemte å si at det har blitt noe tull og forsinkelser med m50 innsug og bbtb, så monterer motoren inn nå og ettermonterer innsuget senere. Da for jeg også kjent forskjellen
LianLi Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 kommer ikke noe serlig lengre nå uten at jeg finner ut hvordan jeg skal gjøre det med lamdasonden. På 320 ledningsnettet fra motoren så gikk det en kabel til lamdasonden med en kontakt på, men gjør ikke det på 328 ledningsnettet. Er det et annet system på den eller? EDIT: Fikset
LianLi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Da var m52b28 motoren blitt montert Det meste av ledningsnett og slanger er festet. Starta så vidt på startsperre systemet i kveld, skal gjøre det ferdig i mårra, så skal vi se om det ikke blir prøvestart denne helga.
LianLi Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Gjør ferdig driverk og div før jeg starter opp motoren så jeg får eksosanlegget på skikkelig Koblet opp det aller meste av EWSII systemet nå, samt fått på shortshift og mellomakslingen. Kommer med en liten DIY av EWSII oppkoblinga når det siste er kobla, samt fått testet om det starter. Slipt av litt av knobben der sån at den skulle holde seg lengst mulig unna mellomakslingen Orginalt i 5 gir samt revers så var den veldig nære mellomakslingen. Dytta inn litt plast i foringen slika t den skulle bli fastere og komme litt mer opp også. Litt irriterende den shortsshiftstanga jeg bruker (Z3M), må litt mods til for å få den til å gå løs fra mellomakslingen, hadde den vært 2-3mm kortere fra leddet og ned så hadde den vært perfekt. Men ble veldig nice girvandring nå da, kort og tight Regner med å være ferdig med driverket og eksosanlegget i mårra. Nærmer seg prøvestart med stormskritt
martinbmwmkiller Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Heiii. jeg skal gjøre samme prosjekt. på gassspjeldet hvor skal det øvre waier til ? bilde å og hva gjorde du med ews en ? startsperra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå