Sir Hofstad Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Prøver å handle motordeler på Ebay, men kommer ikke videre etter innlogging?
hagenisse Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Det har vel svært lite med dette forumet å gjøre? Uansett blir det håpløst å hjelpe deg med så lite info.
Der Barockengel Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hmm, virker fint her - ingen problemer. Ser heller ikke ut som om det er problemer med ebay.co.uk og andre utgaver. Har du prøvd å restarte pc eller bytte nettleser? Jeg logget forøvrig inn med IE - har brukt den i dag for å se hvor mange ganger den ville krasje i løpet av én lørdag...
Sir Hofstad Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Det har vel svært lite med dette forumet å gjøre? Uansett blir det håpløst å hjelpe deg med så lite info. Var i akkutt "nød" og håpet noen her kunne hjelpe. Før R.Andersen stenger tråden viser jeg til at det er snakk om kjøp av BMW deler... Skal prøve IE
Deep Dish Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 http://pages.ebay.com/help/newtoebay/si ... ouble.html
Sir Hofstad Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Nå har jeg prøvd alt det, men kommer ikke videre fra sign in...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå