|Ole| Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 når eg tenke meg om så er vel det ganske logisk, takk for svar...og takk for lån av forum
feedon Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 BTR'en struper returen det vil si mer trykk på dysene. Den lager ikke trykk, derav montering på retur åssen hadde det hvert og strupa returen helt?? pumpa tatt kvelden eller? har som sagt nesten alt jeg trenger til dette. aner ikke hva jeg kan forvente.. er 250 hk på 0,6 bar på orginal motor helt urealistisk? da burde jeg vell heller ikke trenge og gjøre store forbedringene.. har som dere kanskje skjønner liten til ingen peil på hva dette kan gi meg av effekt. eller om tallene jeg tenker på er realistiske. veit bare at jeg har hat det samme på en 320i med diff ifra en 325 og den gikk ganske mye bedre enn en 325 med 320 drivverk
feedon Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 noen som har noen forutsetning for og si ca hvor mye effekt 0,6 bar vil gi meg på en orginal motor?
|Ole| Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 eg er usikker på effekt, men ifra 320 til 325 er det en heilt ny verden!!
ehrnst Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 jeg vil tro du får 200+ du kan regne ca dobbel effekt ved 1bar, men er andre faktorer som spiller inn også. tuning er den viktigste
feedon Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 jeg vil tro du får 200+du kan regne ca dobbel effekt ved 1bar, men er andre faktorer som spiller inn også. tuning er den viktigste hvis du får dobbel effekt på 1 bar så kan du vell ta 170/100 og gange med 160 (siden jeg vil lade 0,6) dvs ca 270 hk. er jeg på bærtur med regninga mi? hvilken effekt har det med en trim cam og litt porting i toppen? og hva vil skje hvis man struper returen på bensinen helt?? kanskje mange tåpelige spm på engang for noen her men jeg har ikke peil
feedon Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 ingen som veit hva som kan skje hvis man struper returen helt igjen??
Jealous_much Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 D går t helvette.. Enten så ryker en slange eller så ryker pumpa.. Prøv, du blir den første
feedon Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 D går t helvette.. Enten så ryker en slange eller så ryker pumpa.. Prøv, du blir den første nei faktisk den andre.. men siden du/dere mener at det er det som skjer så snakka han kanskje mer enn han gjorde
Jealous_much Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Hehe ja rekner med det.. Nå har jeg alrig prøvd selv, men logikken sier at det kommer til og skje..
feedon Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 noen som veit hvor mange bar pumpa leverer?? hehe uff noen glemme den ideen det kan bli litt jobb utav det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå