Gunnar Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Må dere roe litt ned. Bakgrunnen for den nye er at den gamle var noe håpløst kodet drit fra mod-databasen til forumet. Selv ubelastet brukte serverne 7 sekunder på å hente den frem - og med god belastning på kveldstid var ikke 30 sekunder unormalt. Dere kan jo tenke dere hva det gjorde med resten av forumet/sidene. wabby har skrevet en ny en, som gjør samme jobben på noen få linjer, og bruker under et sekund, så den blir her enten dere vil eller ei. Utseendemessig kan vi selvfølgelig endre på den, men hovedsaken er at den nye gjør alt her inne kjappere, og det liker vi! Forøvrig tror jeg mange av dere som er faste brukere hadde hatt mer igjen av å bruke "Vis nye innlegg". De 10 siste er ment mer som en "tease" for å få nye brukere til å klikke seg inn på forumet. Vis nye innlegg ligger øverst til høyre på hovedsiden til forumet: http://www.bimmers.no/search.php?search_id=newposts Den viser ALLE tråder med nye innlegg i siden sist gang du var inne på sidene. Trykker man så på foran trådnavnet, så kommer man rett til det første innlegget som var nytt siden man var inne.
Fliid Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 oi, anser meg selv som en litt aktiv bruker, men det visste jeg ikke. "vis nye innlegg".. hehe : )
Spiritus Sancti Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Samme her! Har ikke sett den før.. Men som sagt, hvis vi får litt større/tykkere skrift på hver og en av de 10 overskriftene tror jeg det hadde hjulpet mye..
hagenisse Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 De 10 siste er ment mer som en "tease" for å få nye brukere til å klikke seg inn på forumet. Heh, er det virkelig noen som bruker den til noe? Merkelig måte å bruke forumet på i så fall.
anders87 Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Bruker den for og se på mer enn bare de 10 siste inleggene som har skrevet jeg hvertfall.. Finner plutselig noe interessant du ikke har sett hittil innpå her skal du se Fungerer bra for min del hvertfall, litt uvant men venner seg vel til det, som med alt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå