Mr.Silver Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Det må jeg si Øystein, hadde ikke trodd du kom til å greie å lure henne med på noe sånt HeHe. trengtes ikke noe overtaling du gitt Kom på etter jeg la inn innlegget at kansje det var hun som ville selv Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Det må jeg si Øystein, hadde ikke trodd du kom til å greie å lure henne med på noe sånt HeHe. trengtes ikke noe overtaling du gitt Kom på etter jeg la inn innlegget at kansje det var hun som ville selv Hehe hehe. nei måtte spørre noen ganger først, men var ikke så tungbedt heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Heei, hun smiler jo også! Pen bil, pene ben. Fotokritikk; Ja, det var disse refleksjonene i blank og velholdt billakk, da. Du har campingvogn, ser det ut som. Som allerede påpekt er deler av noen bilder for lyse: Lys nordisk hud og mørk billakk byr på et stort spenn i nyanser, og kontrasten kan bli for stor - generelt bør du fokusere på øynene, og på en moderne autofokus speilrefleks skal kameraet følge etter og legge mer vekt på å eksponere utfra området rundt - dvs. ansiktet. Hvis du likevel ikke blir fornøyd, kan du bruke eksponeringskompensasjon. Alternativt; bruk bracketing-funksjonen. Jeg ser bildene har vært en tur innom Picasa - noen ganger kan du rette opp eksponerings-/kontrastproblemer i bildebehandlingsprogrammet. Hvis du også fotograferer i RAW-format i tillegg til jpg, har du ennå bedre muligheter til å justere i ettertid. Det ble mye teknikkprat - og da går vi tilbake til å snakke om biler og damer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 hehe ja takker for alle tipsene. blir litt mye på en gang men får bare ta tiden til hjelp. Ja den satans campingvogna til svigerfaaren min som står her. men han skal heldigvis hente den snart. den står midt på bildeplassen min og er stygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Hun har litt hår på genser på høyre skulder på bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Flott dame .. Fine biler:D;) og bra bilder:D Lov og spørre kor gamel denne herligheten din er..tenker då på kjerringen:Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 hehe. takker for det du hun er 23. og selv er jeg 22 blir 23 i år da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Du er en heldig mann..og meget bra biler for og være 22 år..:Dhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Hva inn i gampen er det for noen dyr som er rundt bena hennes? De er så langt fra sexy man kan komme.. .klarer ikke å se på bildene uten å le. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Du er en heldig mann..og meget bra biler for og være 22 år..:Dhehe Hehe. takker for det. har heldigvis en job som finansierer slik at det går å ta seg litt extra goder men er vell kansje litt tidligere ut en andre på samme alder. har 2 unger, kjøpt meg hus og 2 biler. men har det nå godt som ung far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 de der va litt av ei reim!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 -":w481xlpp]Hva inn i gampen er det for noen dyr som er rundt bena hennes? De er så langt fra sexy man kan komme.. .klarer ikke å se på bildene uten å le. Enten så er du sinnsykt misunnelig eller så er du homo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 -":dkfzf5xh]Hva inn i gampen er det for noen dyr som er rundt bena hennes? De er så langt fra sexy man kan komme.. .klarer ikke å se på bildene uten å le. Enten så er du sinnsykt misunnelig eller så er du homo.. x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 -":11ra2hml]Hva inn i gampen er det for noen dyr som er rundt bena hennes? De er så langt fra sexy man kan komme.. .klarer ikke å se på bildene uten å le. HAHA! æ tenkte nøyaktig det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 ja de skoene kunne hun spart seg for..men som sagt..man er ung bare engang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå