Gå til innhold

Slettet

bjerkis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må jeg si Øystein, hadde ikke trodd du kom til å greie å lure henne med på noe sånt :shock:

HeHe. trengtes ikke noe overtaling du gitt :P

Kom på etter jeg la inn innlegget at kansje det var hun som ville selv ;) Hehe

hehe. nei måtte spørre noen ganger først, men var ikke så tungbedt heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei, hun smiler jo også! :D

Pen bil, pene ben.

Fotokritikk; Ja, det var disse refleksjonene i blank og velholdt billakk, da. Du har campingvogn, ser det ut som. :wink:

Som allerede påpekt er deler av noen bilder for lyse: Lys nordisk hud og mørk billakk byr på et stort spenn i nyanser, og kontrasten kan bli for stor - generelt bør du fokusere på øynene, og på en moderne autofokus speilrefleks skal kameraet følge etter og legge mer vekt på å eksponere utfra området rundt - dvs. ansiktet. Hvis du likevel ikke blir fornøyd, kan du bruke eksponeringskompensasjon. Alternativt; bruk bracketing-funksjonen. Jeg ser bildene har vært en tur innom Picasa - noen ganger kan du rette opp eksponerings-/kontrastproblemer i bildebehandlingsprogrammet. Hvis du også fotograferer i RAW-format i tillegg til jpg, har du ennå bedre muligheter til å justere i ettertid. :)

Det ble mye teknikkprat - og da går vi tilbake til å snakke om biler og damer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja takker for alle tipsene. blir litt mye på en gang men får bare ta tiden til hjelp. Ja den satans campingvogna til svigerfaaren min som står her. men han skal heldigvis hente den snart. den står midt på bildeplassen min og er stygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en heldig mann..og meget bra biler for og være 22 år..:Dhehe

Hehe. takker for det. har heldigvis en job som finansierer slik at det går å ta seg litt extra goder :)

men er vell kansje litt tidligere ut en andre på samme alder.

har 2 unger, kjøpt meg hus og 2 biler.

men har det nå godt som ung far :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...