Richie85 Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Jeg skal kjøpe meg ny bil.. men hva?? Har bestemt meg for å ikke ha under 193hk alle forslag mottas med takk, gjerne biler som faktisk er tilsalgs også! Rich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 e39 540iat.. du vil ikke angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Hvilken prisklasse snakker vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 330D ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 135 coupe de er knall tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Hvilken prisklasse snakker vi? Ja Rich, jeg lurer på det samme som -Lasse-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Greit med litt mer info Som karosseri, prisklasse og utstyr hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Ligger denne tråden litt feil eller? =) Du har jo snakka om alt fra 7-serie til 1-serie vel? Kjøp deg bensinbil iaf, eneste kravet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 I og med at du kjører en 320 nu kan vi anta at en Alpina B5 er utelukket? Det er i alle fall en sterk kandidat om man skal ha noe spesielt og ikke minst spennende. Et annet godt alternativ er å bestille seg opp en helt ny bil. En E91 318d med M-pakke er ingen dum ide. Noe helt spesielt med å sette seg inn i en helt ny bil. Nesten som å starte et nytt liv. (Nesten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 får kanskje legge i noe mer info.. Dr_S, tråden ligger nok helt sikkert feil, men hvem i huleste er det som går inn på ønskes kjøpt kategori for å komme med forslag?? Snakker i prisklassen opp mot 220-230.000. Var rundt der jeg hadde håpet å lande på noe moro.. selvsagt er biler i prisklassen 100.000 og oppover også til stedet, bare ville nevne taket mitt! 540 hadde selvsagt vært utrolig moro, men dessverre forsikringen tar knekken på meg. Ligger en relativt fin 330d til salgs, synes personlig det hadde vært en knall bil.. hvertfall med tanke på mye E18 til oslo kjøring.. Har også bannet i kirken å vurdert en 04 audi a4 tq.. hehe, men det er jo ikke like bra! Problemet er bare at forsikringsselskapene er mer glad i audi enn de er i bmw, hvertfall når en 22 åring ringer(snart 23).. merkelig nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Dr_S, tråden ligger nok helt sikkert feil, men hvem i huleste er det som går inn på ønskes kjøpt kategori for å komme med forslag?? Den lå i "Bilder/Filmer-showoff". Jeg flyttet den til annet i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Kan få deg E36 M3 til 220-230tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Z3 2.8 er lav forsikring og høy morofaktor, men utvalget i den prisklassen er ikke all verden og motorveicruising er vel heller ikke bilens sterke side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Dr_S, tråden ligger nok helt sikkert feil, men hvem i huleste er det som går inn på ønskes kjøpt kategori for å komme med forslag?? Den lå i "Bilder/Filmer-showoff". Jeg flyttet den til annet i går. Hehe, det var kanskje litt feil ja:P hehe! Nydelig Gunnar, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Kan få deg E36 M3 til 220-230tusen hm, ja.. det går jo an.. Forsikringen er vel et lite H på de også vel, iogmed at jeg ikke er så gammel.. men klart det koster litt ekstra med mer motor.. det skjønner selv jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå