Gå til innhold

Ny bil, men hva!?

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

I og med at du kjører en 320 nu kan vi anta at en Alpina B5 er utelukket?

Det er i alle fall en sterk kandidat om man skal ha noe spesielt og ikke minst spennende.

800px-2007_Alpina_B5_S.JPG

Et annet godt alternativ er å bestille seg opp en helt ny bil. En E91 318d med M-pakke er ingen dum ide. Noe helt spesielt med å sette seg inn i en helt ny bil. Nesten som å starte et nytt liv. (Nesten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får kanskje legge i noe mer info..:P

Dr_S, tråden ligger nok helt sikkert feil, men hvem i huleste er det som går inn på ønskes kjøpt kategori for å komme med forslag??:P

Snakker i prisklassen opp mot 220-230.000. Var rundt der jeg hadde håpet å lande på noe moro.. selvsagt er biler i prisklassen 100.000 og oppover også til stedet, bare ville nevne taket mitt!

540 hadde selvsagt vært utrolig moro, men dessverre forsikringen tar knekken på meg. Ligger en relativt fin 330d til salgs, synes personlig det hadde vært en knall bil.. hvertfall med tanke på mye E18 til oslo kjøring..

Har også bannet i kirken å vurdert en 04 audi a4 tq.. hehe, men det er jo ikke like bra! Problemet er bare at forsikringsselskapene er mer glad i audi enn de er i bmw, hvertfall når en 22 åring ringer(snart 23).. merkelig nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr_S, tråden ligger nok helt sikkert feil, men hvem i huleste er det som går inn på ønskes kjøpt kategori for å komme med forslag??:P

Den lå i "Bilder/Filmer-showoff". Jeg flyttet den til annet i går. ;)

Hehe, det var kanskje litt feil ja:P hehe! Nydelig Gunnar, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få deg E36 M3 til 220-230tusen :D

hm, ja.. det går jo an.. Forsikringen er vel et lite H på de også vel, iogmed at jeg ikke er så gammel.. men klart det koster litt ekstra med mer motor.. det skjønner selv jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...