Martin-D Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Så denne bilen på Frognerseteren under BMWCCN-treffet der i sommer\høst. Var vel bare du og jeg som kjørte E30 Cab tror jeg Men uansett, sykt fin bil, ser like pen ut på bildene som i virkeligheten. Hva kan jeg si, bedre enn ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 E30 cab`r er jo skjønnheter da På jakt etter en gunstig Hartopp til et prosjekt, noen som vet. Gidder ikke gi 8 lapper for et tak altså, så si ifra om noen vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 E30 cab`r er jo skjønnheter daPå jakt etter en gunstig Hartopp til et prosjekt, noen som vet. Gidder ikke gi 8 lapper for et tak altså, så si ifra om noen vet Mente conan her på bimmers hadde en slik en for en stund siden tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dockiiie Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Herlig bil du har Erik! Nydelig bilen =) Virkelig gjennomført er den Fått litt mer smak for e30 for tiden jeg også, så når huset er oppe og alt er litt bedre økonomisk skal jeg handle meg en e30 selv =) Blir langt i fra så strøken som alle deres men men Hehe Ikke lenge til du kan ut og nyte sommerværet i bilen nå =) Du trenger og slappe av litt nå ;D Etter alt husbygging o.s.v =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 nå er jo cab sesongen snart igang, sola skinner som bare det her nå likte bilen, utrolig gjennomført og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Fineste E30 cab jeg har sett Om jeg nå skulle vinne i lotto, selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Godt å se at det er flere som tar vare på disse gamle bila. Har sett mange cab`er. Ser fin ut på avstad. Men desverre mye dårlig arbeid ute å går... Men din ser meget bra ut. Regner med at dette er gjort skikkelig. Ser i allefall sånn ut. Nyyydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Like nydelig på langt hold som på kort hold! Denne bilen er uten tvil et smykke i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Det er kansje litt lenge siden noen har skrevet i denne tråden, men fant den først nå Utroligt TØFF cab! Alle e30'ene i deres familie er jo helt magiske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Ja, denne fortjener egentlig ett løft igjen Særs herlig eksemplar av E30-cab ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Er den ikkje solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 ikke solgt enda og haster ikke. Bilen selges kun til entusiaster, som IKKE skal bruke den på vinter`n osv. men ønsker å ta vare på den slik en e30 bør når det bare er produsert 250 stk av den i verden Bilen er satt bort for vinteren og er ikke tilgjengelig. 2 virkelig godt intresserte som kommer til våren, men men ikke sikkert den selges vettu. Det har seg slik at nye felger er kommet fra USA på Fredag, så da så...... ikke lett å selge da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Det har seg slik at nye felger er kommet fra USA på Fredag, så da så......ikke lett å selge da! Oh lord.. Forventer og krever bilder med nye hjul på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 hehe blir ikke bilder før bilen er ute igjen....April/Mai vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Har jo e30 cab selv, men ser jo hvordan den skulle ha sett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå