Torek Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 hehe blir ikke bilder før bilen er ute igjen....April/Mai vettu Hehe..vet at den ikke er ute igjen før den tid, men bilder kan man ta året rundt neida, jeg ser den. Morsomt å holde ting litt hemmelig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 hm, den som venter.... synes ikke det er lett å vente selv heller, men i år står bilen så til de grader bortsatt/vekk at jeg kommer ikke til allikevel. For mye bil her til at jeg har plass til min egen. Har tatt på meg å rette opp en 87 e30, samt å pusse den helt opp for en "kunde" blir endel jobb, men kuul bil i beige metallic og i særs god stand, som blir strøken igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Dette må være den fineste E30 cab,en jeg har sett *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Noen som vet om en hardtopp til meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20368878 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Du kan kansje legge ut ett par bilder av bare felgene da?? Lenge å vente til april/mai vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 hehe, tror jeg vil vente med det, ikke lett vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 da er Hardtopp innkjøpt fra Trondheim og i hus. Skal gjøre et forsøk på noe litt artig med den. Har begynnt, men blir endel arbeid ser jeg......sommer snart vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Shit. Grattis Blir spennende å se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Gratulerer, strøken E30 cab! Gleder meg til å se eksperimentet med hardtoppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 hei alle sammen og takk for skryt til gamle far, hehe Har gått litt tregt med cab`n i det siste, da fokus er på en oppussing/restaurering av en kundes e30 cab, der det er endel arbeid og montering nå i sluttfasen. Har startet på fåing av hartoppen, men ikke mere, felgene har fått dekk og står klare. Ingen sjokk store felger, bare i 7,5 x 17 men litt kule til bilen tror jeg. Dekkstrekk og laveste factor får de unge ta seg av, men RH felgene tas vare på. Bilen hentes fra lagring om en ukes tid og skal da få noen små oppdateringer, som m3 tannstang og div annet. har også mere enn nok med den "nye" e60 n og Bavaria og DHL som klarte å faktisk knuse automat kassa mi i transporten, Spett ny kasse er nå på plass fra BMW og fikk bilen i går etter å ha stått 2 mnd ute på Bavaria totalt driti ned av måker og hele bilen er skrapet opp og ripet opp av dusten som har vasket den, absolutt det værste jeg har sett. Bilen er taksert i dag for full rubbing og lakkshine og blir ikke dette bra, så leveres bilen tilbake. Bil er til tider slitsomt, ihvertfall når man må ha andre til å fixe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 hent bilen ut nå----....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Bilder av bilen med de nye skoa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Pris skal du ha for denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Send meg gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå