Gå til innhold

Far's nyrestaurerte E30 cab "Last Edition"

StaLe30
 Share

Anbefalte innlegg

hehe :roll:

blir ikke bilder før bilen er ute igjen....April/Mai vettu

Hehe..vet at den ikke er ute igjen før den tid, men bilder kan man ta året rundt ;) neida, jeg ser den. Morsomt å holde ting litt hemmelig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm, den som venter....

synes ikke det er lett å vente selv heller, men i år står bilen så til de grader bortsatt/vekk at jeg kommer ikke til allikevel. For mye bil her til at jeg har plass til min egen.

Har tatt på meg å rette opp en 87 e30, samt å pusse den helt opp for en "kunde" blir endel jobb, men kuul bil i beige metallic og i særs god stand, som blir strøken igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

hei alle sammen og takk for skryt til gamle far, hehe

Har gått litt tregt med cab`n i det siste, da fokus er på en oppussing/restaurering av en kundes e30 cab, der det er endel arbeid og montering nå i sluttfasen.

Har startet på fåing av hartoppen, men ikke mere, felgene har fått dekk og står klare. Ingen sjokk store felger, bare i 7,5 x 17 men litt kule til bilen tror jeg. Dekkstrekk og laveste factor får de unge ta seg av, men RH felgene tas vare på. Bilen hentes fra lagring om en ukes tid og skal da få noen små oppdateringer, som m3 tannstang og div annet.

har også mere enn nok med den "nye" e60 n og Bavaria og DHL som klarte å faktisk knuse automat kassa mi i transporten, Spett ny kasse er nå på plass fra BMW og fikk bilen i går etter å ha stått 2 mnd ute på Bavaria totalt driti ned av måker og hele bilen er skrapet opp og ripet opp av dusten som har vasket den, absolutt det værste jeg har sett. Bilen er taksert i dag for full rubbing og lakkshine og blir ikke dette bra, så leveres bilen tilbake. Bil er til tider slitsomt, ihvertfall når man må ha andre til å fixe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...