Gå til innhold

Far's nyrestaurerte E30 cab "Last Edition"

StaLe30
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skriver det her også, hehe. det er 8,5 ET 18 foran og 9x17 bak ET 22, trenger kun litt oppbrett av kanten foran for ikke å nappe den ned. Med 22 innpress bak trengs ikke ikke å gjøre noe. Har ET12 innpress til den bak også og da subber det lit ja.

Hva slags dekkdim kjører du foran og bak da? :)

Savner fortsatt bilder av bilen med nye hjuuul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver det her også, hehe. det er 8,5 ET 18 foran og 9x17 bak ET 22, trenger kun litt oppbrett av kanten foran for ikke å nappe den ned. Med 22 innpress bak trengs ikke ikke å gjøre noe. Har ET12 innpress til den bak også og da subber det lit ja.

Hva slags dekkdim kjører du foran og bak da? :)

Savner fortsatt bilder av bilen med nye hjuuul!

vbnyun535s7ydhxpaenj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
ikke Christian jeg kjøpte den av nei, husker ikke hva han het. Ved kjøpet var det kun Far hans som var tilstede

Kjedelig at du solgte :) Den cab'n der var liksom "din". Det kommer den alltid til å være også, for min del :)

Edit: Håper nye eieren gir bilen en hardtop. Det hadde gjort seg! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek: sant nok det, den var liksom min og lagt mye arbeid i den også, men fikk ikke brukt den slik jeg gjerne ville. Noen ganger må man prioritere også vettu, så det var noe annet jeg ville ha, så da så. MEN, jeg har allerede kjøpt meg en 1990 mod 316, som jeg skal hente neste helg oppe ved Våler. Ombygging har jeg allerede fått aksept av biltilsynet på i dag for å bygge opp til 250 hk turbo motor med M10 motor eller en S14 om jeg ønsker det. Fikk også tillatelse til å bygge om til M3 karosseri om jeg dokumenterer nok.

Denne gangen skal jeg ha en mere kjørebil og heller ikke med 6èr, Vil ha lett motor, god plass i motorrom osv. Hele karossen skal under mine hender fra bunn av og prosjektet har ingen tids frist. Motor blir bygget av meg og Helge Vik.

Så du ser, det blir en bil igjen om noen år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...