skiern Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Pen bil. Har du et bilde av bilen bakfra som viser de nye baklyktene dine? Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Pen bil.Har du et bilde av bilen bakfra som viser de nye baklyktene dine? Hvor kjøpte du de? Takk for det:) Jeg har ikke tatt noen bilder enda, men det kommer:) Ble kjøpt hos GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Bilder med Carbon nyrene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Bilder med Carbon nyrene på? Har desverre ikke det heller. Lyst til å vente til panseret er lakkert før jeg legger ut bilder av dem. ser helt forjævlig ut med all steinspruten:/ blir vel ikke lakkering før jeg har kjøpt inn styling. å det blir vel ikke før skatt/feriepenger neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 I C, du får ta et på litt avstand da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 I C, du får ta et på litt avstand da hehe:) ja, det kan jeg gjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 ser du har kjøpt deg finfin bil etter at jeg kjøpte e34 touringen av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 ser du har kjøpt deg finfin bil etter at jeg kjøpte e34 touringen av deg Takk for det:) savner den gode gamle 5`ern da:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Beautiful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Beautiful. Takktakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Pen bil! Høres bra ut med planene dine, vi får bare glede oss til å se resultatet! 50/30 var en pen senking på bilen din, hvilket merke er det av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Pen bil! Høres bra ut med planene dine, vi får bare glede oss til å se resultatet!50/30 var en pen senking på bilen din, hvilket merke er det av? Supersport senkesett m/dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Montert nye lykter å blinklys idag;) Bilde er tatt med mobil, så kvaliteten er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Grattis med bil, samme felger,farge og motor som meg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 halla... sorte fælga e fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå