Gå til innhold

problemer med instrumenter e36 PROBLEMET er LØST!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

problemet startet med at instrumentene kuttet og kom tilake når jeg kjørte. men nå når jeg kom hjem fra jobb i dubai så var det heldt dødt. etter ca 5 minutter så startet speedoen å virke, så nå har jeg bare fartsmåling.. lyset er også veldig dårlig, ser nesten ikke tripptelleren..

Noen som har noen ide hva som er feil ?

yqn65ujhf5zdxw6uye1u.jpg

Skrevet

Har samme problem med min E36.

Tankmåler, termostat, fløyte og vindusviskere vil ikke funke !! Veldig irriterende.. :shock:

Bilen skal inn på verksted om 1 uke eller noe.. De tror feilen ligger i ledningene til rattet..

Håper de finner ut av det :wink:

Skrevet

Skjekk om dynamoen leverer nok strøm, hadde samme problemet før da min dynamo var gåen. den ga forlite strøm.

Skrevet

Tok en kjapp prat med onkelen min som er sjefsmekaniker på bmw gardemoen og da fikk jeg et tips som jeg måtte prøve.

Det var å ta av plusspolen på batteriet og la det stå en stund for å resette systemet. og etter en stund koblet jeg på igjenn og da var alt i fulle orden :)

Skrevet
Tok en kjapp prat med onkelen min som er sjefsmekaniker på bmw gardemoen og da fikk jeg et tips som jeg måtte prøve.

Det var å ta av plusspolen på batteriet og la det stå en stund for å resette systemet. og etter en stund koblet jeg på igjenn og da var alt i fulle orden :)

Tviler på han sjefsmekanikeren sa du skulle nappe av +...

Han sa vel du skulle ta av batterikabler?

Tidligere har jeg tipset om å ta ut sikring bla på E34 og E36 og det gjør samme nytten, med mye mindre arbeid.

Skrevet

ja det er sant det. var vell for å null stille alt tror jeg, men virket hvertfall. hadde ikke gjort det på noe nyere bil for å si det sånn.

Skrevet

Det å ta ut sikringen fungerte på min bil, Men instrumentene begynte å kødde igjen etter en måneds tid. Så måtte gjøre det samme om igjen. Skjønner ikke hvorfor den er sånn der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...